Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa For Life 2011 - Leuven 18 December 2011


sindo

Aanbevolen berichten

Om het overzichtelijk te houden heb ik de rit naar het glazen huis in Leuven in een aparte topic gestoken.

We komen samen in Rotselaar om 14 uur :

't Kaffeeke

Aarschotsesteenweg 29

3110 Rotselaar

0474 33 27 90

Er is een grote parking aan de overkant waar je de scooter kan zetten. De mensen die met de scooter in de wagen komen kunnen hier makkelijk parkeren en in en uitladen.

We vertrekken om 14.30 (stipt) zodat wie van verder komt ruim de tijd heeft om de benen te strekken en de innerlijke mens te verwarmen.

Op deze steenweg richting Leuven zijn meerdere tankstations dus moest het nodig zijn tank nog voor we vertrekken.

Van hier is het nog ong 7,5 km recht op recht naar het glazen huis.

Al de andere jaren stond het glazen huis voor het station op het Martelarenplein en ik vermoed dat het dit jaar niet anders zal zijn.

Aan de overkant is er in principe voldoende plaats om de scooters te parkeren en ook cafés voor wie nog meer behoefte aan innerlijke warmte heeft.

De route beschrijving vanuit Rotselaar :

http://g.co/maps/5xjub

Laat ons nu nog hopen op droog weer !!!

Evenement: Andere

Georganiseerd door: VFL 2011

Lokatie: Leuven

Link naar reactie

Wij van VCD zullen er zijn !!!

Kunnen er ter plekke nog stickers gekocht worden door de niet zo actieve online vespaliefhebbers?

Vergeet mijn pakje niet mee te brengen hé ;-)

Link naar reactie

stickers zijn te koop zolang de voorraad strekt...

Ik vergeet geen pakjes, maar stuur mij nog eens een PM of zo om u te identificeren :))

Link naar reactie

Voor diegenen die over Vilvoorde rijden voorziet Walter daar een koffiepauze ( Vilvordia b.v.b.a., Groenstraat 7 - 9, 1800 VILVOORDE).

Geef wel vooraf een seintje zodat we een idee hebben van hoeveel thermossen er moeten gemaakt worden.

Let wel! 199 mensen maximum (200 vindt Walter wat teveel) :))))

Samenkomst daar rond 12.00u zodat we (met een paar pannes inbegrepen) tijdig op de afspraak in Leuven zijn.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...