Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alle lichten plots uitgevallen, Help aub.


Moz-Art

Aanbevolen berichten

Hallo, ik rijd momenteel rond met een Vespa PX 150 van 2007. Deze ochtend viel tijdens het rijden alle lichten uit. Geen enkel licht werkt nog (klein en groot voorlicht, achterlicht, stoplicht en pinkers). Hij start wel elektrisch en de klaxon doet het ook nog.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik vond een zekering aan de zijkant van de batterij maar die was niet defect. Ik heb ook onder de kap van de klaxon gekeken naar bedrading maar dat ziet er allemaal in orde uit. Zit er nog ergens een zekering?

Ik vrees dat ik niet naar huis kan rijden vanavond als ik er niets op vind.

Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie

Bedankt Gette voor je reactie.

Wegens niet de juiste sleutel bij om de spiegels er af te halen kan ik achter de lamp niet kijken momenteel. Maar aan de schakelaars is niets te zien. Ik zal moeten wachten tot straks en even bij mijn ouders stoppen om alles open te maken. Alle hulp is nog steeds welkom.

Link naar reactie

gelijkrichter is het metalen blokje met een soort van koelvinnen op bij het reservewiel. het kan zijn dat daar een draad los zit.

Dat blauwe bakje achter aan de motor is de bobijn, die heeft niets met de verlichting te maken

Link naar reactie

ik heb het zelfde gehad bij mij was het de stekker die het moterblokje met de scooter verbind die vindt je recht onderde treeplank (aanheteindsoms met kapje erover heen) deze kan uitelkaar getrild zijn of gecorrodeerd zijn.

oja die zekering is voor de startmoter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...