Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GS160 (VSB1T, 1962)


AJ

Aanbevolen berichten

Tussenstand nog 11 te gaan, ze gaat alleen maar vaster kleven:)

Thanks!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

aj ,breng hem maar mee naar de beurs , hij mag op onze stand van amici staan ,brengen om 09u45 en terug naar nederland om 18u

Link naar reactie

@ Roufio;

Bedankt voor het aanbod maar heb geen aanhanger en vind het zo'n gedoe. Hang deze foto of een andere in de stand, ook leuk toch.

Wij gaan op zaterdag naar de beurs. Zien je daar wel even.

Vandaag eerste ritje op de GS gereden. Ze rijd super. Zeer stabiel en lekker snel. I love it!!

Groet Karin

7665888.jpg

Link naar reactie

Roufio bedankt!!!! Ik had de flyer niet goed gelezen. Even vrije dag omruilen en dan zie je ons zondag.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Nou,Doet het weer als nieuw,Min draad op het frame zat niet lekker...

Maakte niet goed "aarde",Stom!!!

Nog even een vraagje,kan ik nou een "modernere" bobine ook gebruiken?

(zo een 6Volt die ook op Bv.een Sprint zit,met een draad)?

Deze,

http://www.vespaclassicparts.com/product_info.php?cPath=37&products_id=343

Of altijd de bakalieten (orginele) met 2 draden?...

Groeten,Karin&AJ

Link naar reactie

En ja hoor!,

Vandaag 10e ritje met de GS,en stil komen te staan,gelukkig maar 17Km van huis...

Karin wel lamme arm van mij beet houden en voor trekken!

Weten jullie dat, als de accu leeg is dat de GS niet meer start,en waar zou je moeten zoeken dat ze niet meer bijlaad?

Reed goed,en toen een "plof" en niet meer starten,Kan ook dat ze van tijd af is?

Of misschien de contaktpuntjes niet meer lekker op zijn plaats?

Elke sugestie is welkom,

(Toch wel lekker hoor, rijden op een nieuwe GTS,ipv van die oude "Zooi",haha)8277332.bmp

Alvast dank,AJ&Kaar

Link naar reactie

deze kan je ook gebruiken aj,

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Vandaag een Vespa ritje gedaan met een12 oldtimers.

Nu heb ik een vraag. Er reed eenzelfde gs160 uit 1962 mee. Wat ons ineens opviel was dat mijn achterkant van het frame waar de kentekenplaat bevestigt zit mooi rond is. Die andere gs heeft een wat vierkante achterkant waar de plaat bevestigt is. Iemand een idee waarom deze verschillen?

Zijn er dan meerdere soorten gs frames? Zijn beide namelijk mk1 types.

Ps: het was een heerlijke dag, super gezellig!!!!!!

Groet karin

Link naar reactie

Zo dat is een snelle reactie, super bedankt!

Weer wat geleerd.

Link naar reactie

Jep: je hebt ene MK1 Roundtail (eerste serie) en een MK1 Squaretail (tweede serie). En dan heb je nog de MKII.

De eerste serie van de MK1 is natuurlijk het meest begeerlijk ;)

Ergens in 62 ging Piaggio over op de square-tail (op alle modellen) ws. vanwege de standarisatie van de kentekenplaat.

Link naar reactie

Scalle bedankt voor je compliment maar deze wil ik nog even houden. Ben er trots op deze zelf ( met hulp van Andre , die de electronica heeft aangesloten) zo tot het eindresultaat gebracht te hebben.

Zou me aan mijn hart gaan deze weg te doen.

Groetjes Karin

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...