Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GS150 - VS5T en VS3T


sindo

Aanbevolen berichten

Mooie joh, je hebt weer wat te doen.

Onze GS 160 ligt bij de spuiter. Wordt orginele max meyer kleur wit.

Succes ermee!!

Link naar reactie

Wow dan ben je al een heeeeel stuk verder dan ik, ik ben nog aan het bezien wat ik ga doen, technisch in orde zetten en zo laten of totale restauratie.

GS160 is dat MK1 of 2?

Link naar reactie

Yep roest is zeeer oppervlakkig. dus kan best ratlook worden, hoewel het zijn zo'n pracht scooters dat het wel kriebelt om helemaal te restaureren... we zien wel

Link naar reactie

Museum aan het opbouwen?

Je kan toch ook beide vespa's "compleet" restaureren en de originele lak behouden. Het hoeft helemaal geen rat-look te worden, want met de juiste producten kan je de originele lak al een heel eind opwaarderen. Op het GSF vind je daar meerdere topics over en de resultaten zijn soms spectaculair. Kan je wel eens een link doorsturen als je interesse hebt. De patina van die oude lakken is gewoon NIET te evenaren.

Als de bodemplaat nergens doorgeroest is, zou ik niet twijfelen en voor o-lak gaan.

De plaathouder van de VS3 is origineel en eigen aan MISA. Prachtig ding trouwens!

Link naar reactie

De vs5t daar is nog weinig o lak aan ziet er beter uit op foto dan in werkelijkheid.

De 3 is wat anders. Maar ik overweeg toch om ze voorlopig zo te laten en eerst technisch in orde te brengen en bollen. Een volledige restauratie kan later nog gebeuren, dan zal het hoofdzakelijk lak en chroom zijn. De 3 ga ik wel "polieren" om de O lak beter tot zijn recht te laten komen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...