Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa en lichte vracht interessant


vers

Aanbevolen berichten

Wil even de aandacht vestigen op een interessante financiële manier om naar je werk te rijden (ook voor loontrekkende).

Tijdens de dagen met gunstige weersomstandigheden rij je met de Vespa naar het werk.

Tijdens de overige dagen rij je met een lichte vracht naar het werk.

Bij het indienen van je belastingen bewijs je dan je beroepskosten. Vooral de combinatie met lichte vracht ipv auto is bijzonder

interessant.

Heb dit verschillende jaren reeds zelf gedaan met groot (financieel) succes. Heb overigens verscheidene jaren bij FOD Financiën

gewerkt en deze werkwijze is gesteund met artikelen uit het Wetboek Inkomstenbelastingen. Sinds enige jaren werk ik voor een

andere werkgever en wil andere mensen met of zonder motorfiets wel van a tot z bijstaan om op legale wijze minder belastingen te

betalen. Ook bij eventuele belastingcontrole. Indien interesse, mag je me altijd via privébericht contacteren.

Mijn lichte vracht (ziet er uit als een gewone 4x4 SUV, evenwel zonder achterste zetels) staat trouwens te koop wegens afgeschreven maar iemand met een Vespa kan deze lichte vracht nog heel interessant afschrijven dit kalenderjaar als hij m'n lichte vracht nog dit jaar aankoopt. De persoon die mijn lichte vracht koopt, help ik sowieso van a tot Z met deze interessante oplossing lichte vracht - motorfiets. De lichte vracht verdient zichzelf bijna volledig terug via het terugtrekken van belastingen. Het advies en hulp krijgt u er gratis bij. Indien interesse, mag je me altijd via privébericht mailen.

Bij interesse hoor ik het wel.

Link naar reactie

Fiscale wetgeving maakt geen onderscheid tussen loontrekkende en zelfstandige op dit vlak. Een loontrekkende heeft dus ook de mogelijkheid om zijn beroepskosten te bewijzen. Dit wordt pas echt interessant als de bewezen beroepskosten hoger zijn dan het kostenforfait (dat afhankelijk is van de hoogte van je bruto inkomen). Een lichte vracht helpt je bij het overschrijden van het kostenforfait

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...