Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Et4 van het inhouden ervan. bobine


Raymond D

Aanbevolen berichten

En ja het was de bobine jongens bedankt werd er gek van, maar doe de vespa wel weg .

inmiddels is alles nieuw maar voor mijn vriendin is de lol er af ze vertrouwd hem niet meer na 20 keer stil gestaan rijd nu goed , maar zo werkt dat , heb al een bod gedaan op een nieuwe , dan met beugels ook leuk .

of ze rijd hier mee door nu kan okk maar er moet FUN in zitten

groet Raymond D

bobine , bobine , bobine , bobine ,bobine , bobine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

olympic bedankt voor de gouden tip toi toi ziens .

Link naar reactie

jongen het was de bobine niet , nu in twee zaken geweest weten het niet , op het motor forum zeggen ze dat de brandstof kan bevriesen door het weer .en dat hij er dan ook me kapt .

bugie kap?????? maar dan moet je toch geleuk problemen krijgen .niet na 5 km ja of één 1km met koude .houd hij in en stopt er me later doet hij het weer . raar .

hebben julie nog oplossingen?

Groet Raymond D

Link naar reactie

Hup hup Oranje

Als je naar een fout zoekt kan die overal zitten ook in bougie, -kabel en -kop.

Als je alles vervangen hebt en de fout is niet verholpen denk ook eens aan de pickup spoel.

Naar deze fout heb ik me eens te pletter gezocht op mijn bloedeigen Automatica. Die van een ET4 kan waarschijnlijk ook sneuvelen.

A propos. Ben jij zeker dat de onsteking uitvalt?

Een ET4 heeft een automatische benzinekraan die werkt op onderdruk, daarmee zijn al eens problemen. Check eens de leidingen.

En voor die bevroren benzine. Je gelooft dat zelf toch niet. Doe eens de test in een diepries.

René

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...