Ga naar inhoud
Vespaforum.be

omnium verzekering


knifeman

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

denk dat ge met nen 2e hands moto van 340 euro geen jaar zonder kosten gaat rondrijden ze... soit, ieder zijn goesting he maat... evenveel respect ... sleutelen doe ik al genoeg aan m'n ander beestje... en als dat openligt moet er iets anders klaarstaan waar ik mij ni mee moet bezig houden, en das de vespa.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Hehe ik heb ook de omnium met eigen schade etc.

Dus ik was een terrasje gaan doen en ik wil terug vertrekken en ik zie dat iemand vespa heeft omgegooid. Ik heelp pist maarjah ik heb toch omnium dus wat papierwerk en het is wel in orde. Ik bel de verzekering. Daar krijg ik jet antwoord dat ik geen aanspraak kan maken als de tegenpartij ni gekend is. Ik zeg ok dan houden we het maar bij eigen schade. Ja maar eigen schade kan nooit verzekerd worden bij moto... Ookal werd dit gezegd bij de afsluiting!

Alle papieren en contracten na gelezen. En idd in de kleine letters. Eigen schade niet verzekerd. Mooie omnium heb ik dus. Dank u wel belfius! :-)

Die deelden mij trouwens mee dat geen enkele verzekering eigen schade dekt bij moto. Hoewel ik geen geloof meer hecht aan hun, wil ik toch maar zeggen. Kijk alles is goed na mensen!

Diefstal is et enige waar dat wel nutig voor is. Hoewel dat ook een hel is om wat geld los te krijgen...

Link naar reactie

? ik ben ni afgezet, heb ik dat ergens gezegd ? heb verzekering nog niet moeten aanspreken en hoop dat nooit te moeten doen. Ben ondertussen voor de gts verzekerd bij vanderhaegen (die verzekeren zelfs tegen regen op uw trouwfeest). PX heb ik ook eens prijs gevraagd, maar die was te oud, wilden ze niet doen.

Link naar reactie

nieje, gewoon dat na het lezen van dimio111's post, toch ook maar eens checken met jouw verzekeraar wat die omnium allemaal inhoudt

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...