Ga naar inhoud
Vespaforum.be

spiegel op beenschildrand legaal?


bardi

Aanbevolen berichten

Iemand al een boete gekregen die met één spiegel reed of geen?

Tijd geleden moest ik stoppen voor een agent en agente...controle van mn papieren en een verwittiging ivm rijden zonder spiegel...gelukkig geen boete..ik mocht wel te voet verder...spiegel er thuis braafkes terug opgezet..

Link naar reactie

Dat spiegelke van stadium is volgens mij wel het beste wat er is wat beenschildspiegels betreft,alleen zou ik met dat inklappen niet teveel rekening houden.

Wil je het kunnen inklappen,mag je de grote schroef niet te vast aandraaien,en dan gaat het trillen.

Ik heb bij mij alles goed vastgezet en het werkt prima indien goed afgesteld.

Op mijn anders scooter staat zo'n spiegeltje van Bumm,dat kost veel minder,maar je ziet er ook veel minder in :-)

stadiummirrornew1e29.jpg

Link naar reactie

Phille, trilt uw spiegel tijdens het rijden, of stilstaand in neutraal op relantie?

Mijn spiegel (op het stuur) trilde (tijdens stilstaan in neutraal op ralentie) ook gelijk Albert, relantie wat lager gezet en steady mirror now!

Link naar reactie
Phille, trilt uw spiegel tijdens het rijden, of stilstaand in neutraal op relantie?

Mijn spiegel (op het stuur) trilde (tijdens stilstaan in neutraal op ralentie) ook gelijk Albert, relantie wat lager gezet en steady mirror now!

Mijne spiegel werkt perfect en trilt NIET,op voorwaarde dat ik die vijs van dat dichtklappen goed vastdraaien.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...