Ga naar inhoud
Vespaforum.be

knifeman ( niet het keukenmes ) - update


knifeman

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

alle deze besteld...

3c740941c089944ed4315cea63711550_1.jpg

deze aangekomen voor de 'langere ritten' reserve

RX-1G-PM-LDL-D.jpg

topcase is er al paar keer af en op geweest, is echt wel kiezen tussen looks & handigheid. Ben aan 't uitkijken om eventueel op de topkoffer zelf een bescheiden rackske te zetten... moet nog even rijpen.

Link naar reactie

classicrack was zeeeeeeeeer goeie service, ik ben nu in bespreking met die persoon voor een custom stukje te laten fabriceren en kan er voorlopig alleen maar veel goeds van zeggen. Fuel pack was wa miserie, want vastgezeten op de douane en nog eens langs de kassa mogen passeren

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Alle... stand van zaken... paar weken geleden kocht ik een 10 jaar oude PX bij, import uit UK, procedure ooit begonnen door iemand maar nooit afgemaakt. Drie weken geleden begonnen met de inschrijving door 3 volle dagen heen en weer te gaan tussen DIV Brussel, Douane Antwerpen, verzekeringskantoor en Douane Mechelen...(http://vespaforum.be/forum/topic/22089) DIV bleef moeilijk doen over de papieren van de Douane... Douane steeds met dezelfde mededeling... papieren zijn voor ons in orde meneer. Uiteindelijk op 11/07/2012 papieren in Brussel achter 'mogen' laten met de boodschap ... 't is een specialleke we moeten het naar den dienst hierboven sturen... en de belofte dat ik na een week m'n plaat wel zou hebben.

Begin vorige week via DIV opvolging site (http://www.mobilit.fgov.be/nl/indexReframed.htm?newURL=%2Fdivnl%2FDIV33.htm) boodschap 'Aanvraag in behandeling bij de douane sinds 26-07-2012'...

Gisteren bel ik naar DIV met het antwoord: het zit bij onze vrienden van de douane...

Vandaag bel ik naar de douane... antwoord 'das al lang in orde meneer, ik snap niet waarom dit nog bij ons ligt'...

Paar minuten geleden op DIV opvolgingsite: "De aanvraag is in behandeling genomen op 31-07-2012"...

zouden ze zijn wakker geschoten ? laat ons hopen... ik bel in elk geval elke morgend naar DIV nu tot ze me beu zijn ;)

Link naar reactie

en dat allemaal voor een ... .. PX ik hoop dat ge die zo goed als gratis gekregen hebt :( of moet ik eerder :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...