papavespa Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 Heeft er al iemand ervaring met deze vervangkit? http://www.hotmotoparts.com/Motorteile-Zylinder-80-250ccm-150ccm-Zylinder-Vespa-125-150-57-5mm/a35715739_u3193/ Enige probleem is op eerste zicht dat er geen cilinderkop aanwezig is. Zou de originele kunnen gebruikt worden? Dacht eerst aan deze kit maar er is wel een groot prijsverschil, dit ligt waarschijnlijk aan de aanwezigheid van een cilinderkop in de kit. http://www.scooter-center.com/scoweb/pages/productdetail.grid?product=288621643556016&target=productdetail&category1=C%3AC_V%3AC_V_VMX5T&category2=CAT%3ACAT_ZYLINDER%3ACAT_ZYLINDER_ZYLINDER Luc Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 Kzou voor de 2de gaan, eerste is pretty impossible Link naar reactie
papavespa Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2011 @arti-bella Kan je mij ook zeggen waarom? Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 pk is een smallframe motor bij die 2de link heb je een smallframe cilinder de eerste is een largeframe cilinder Link naar reactie
papavespa Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2011 Toch zeggen ze in de beschrijving dat hij ook voor de PK125 in aanmerking komt. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 Ja, maar als je goed kijkt zie je aan de cilinder waar die uitkomt een verlengstuk om uitlaat op te zetten, bij smallframemotoren is dit niet. Kijk dit is voor een px http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/Racing+Cylinder+POLINI+177cc+_14000800 hier zie je goed dat verlengstuk, deze hier is voor een pk/pv/et3/v ->http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/Racing+Cylinder+POLINI+mono+_14000500 hier zieje dat de uitlaat vast word gezet met 2 vijzen. Link naar reactie
papavespa Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2011 Dat is een zeer duidelijke uitleg! Mensen die dit niet weten zitten achteraf met het probleem van een passende uitlaat. Zoals ik het hier allemaal zie is waarschijnlijk een 133cc het hoogste voor een PK kit. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 Je kan nog groter gaan door andere krukas en dergelijke maar als je redelijk standaard wil rijden is die 133 het beste. Link naar reactie
papavespa Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2011 ok bedankt voor uw info! Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 september 2011 Delen Geplaatst: 1 september 2011 Geen probleem Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.