Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Drukte DIV-kantoor Kontich?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om morgen men sprint te gaan inschrijven bij DIV te Kontich.

Iemand enig idee hoelang de wachtrijen aan het kantoor de laatste tijd zijn, (met de invoering van de nieuwe platen?)

ik moet bij den douanier ook passeren, en die zit daar maar tot 12uur.

Of rij ik beter ineens naar Brussel?

Link naar reactie

blijkbaar dus nog altijd even druk...

Deze morgend om 8.35 een nummerke gaan trekken,

dan naar verzekering Group alpha gereden, voor de juiste papieren; Snel snel teruggereden (want men nummerke moest eens bijna zijn)

tegen 9.30 terug in Kontich, Tot de conlusie komen, dat men nummerke nog verre van is... en tegen iets voor 11 ben ik bediend geweest ;-)

Link naar reactie

Ergens valt da nog mee Gette. Ik heb ne nieuwe gts 300 gekocht, mijne verzekeraar stuurt de aanvraag voor de plaat door via internet, krijgt een bericht dat dit alleen mogelijk is voor auto's,en herhaald de procedure via de post. Datum 8 augustus. Het duurt 5 dagen tot dat de papieren bij de desbetreffende dienst geraakt, om dan te horen dat er een copie van het gelijkvormigheidsattest moet bijzijn dus worden de papieren teruggestuurd maar omdat het de vakantieperiode is kan dit 1 tot 2 dagen langer duren dan normaal. 25 augustus zijn ze terug aangekomen, 26 augustus naar kontich én de klus moest voor de middag geklaard worden om dat de douanier die de copie moet controleren enkel in de voormiddag zit. 07.45u aankomen in kontich, 09.20u buiten en binnen de 2 werkdagen word de plaat met de post thuisgelevert. de grap is dat ik een race-ke aant doen ben met ne collega om te zien wie zijn plaat eerst op zijne moto heeft hangen. Zijn papieren waren volledig in orde, hij heefd ze 9 augustus verstuurd en ze zijn tot de dag van vandaag "in verwerking". Al bij al valt Kontich dan nog mee vind ik, alhoewel men mij de raad gaf om naar alken te gaan, want daar zit nooit geen kat. als ik mijn plaat heb da las ik ze vast dat ik dees nooit niemeer moet meemaken

Link naar reactie
  • 11 maanden later...
  • 4 weken later...

Gisteren geweest, om 4 uur 's ochtends stonden er al mensen blijkbaar, ikzelf om 07.00u, was dan nr 11 van de wachtende, tegen 8 uur stond er al een rij van een man of vijftig, eenmaal binnen ging het redelijk snel, denk om 10.00u buiten, maar de laatste van de rij zal er toch nog wat uurtjes gesleten hebben.

Als je de douane niet nodig hebt best op dinsdag of donderdag gaan, blijkbaar beter.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Onze ervaring bij Div Kontichn dinsdag om 15 uur binnen gestapt, nummer toestel was stuk, 1 persoon voor ons na een 15 tal minuten terug buiten, en op woensdagmorgen de nummerplaat geleverd via B-post om 8u15. Kan ook best meevallen dus.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...