Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GPS waar je routes in kan opladen


jverstreken

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...

Ik sta op het punt op via coolblue een zumo 210 te kopen. Mijn vespadealer zegt dat ik moet opletten of de juiste montagesteun bijgeleverd wordt. Hij wil GPS nl. aan de spiegel vastmaken.

Kan iemand mij vertellen of de standaard montagesteun die bij de zumo wordt bijgeleverd de goede is om op mijn vespa te gebruiken (GTS 300 super sport) ?

Zoniet, wie heeft dan een link naar de juiste steun.

Alvast bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Ik sta op het punt op via coolblue een zumo 210 te kopen. Mijn vespadealer zegt dat ik moet opletten of de juiste montagesteun bijgeleverd wordt. Hij wil GPS nl. aan de spiegel vastmaken.

Kan iemand mij vertellen of de standaard montagesteun die bij de zumo wordt bijgeleverd de goede is om op mijn vespa te gebruiken (GTS 300 super sport) ?

Zoniet, wie heeft dan een link naar de juiste steun.

Alvast bedankt voor de hulp

Geen enkel probleem ... heb de 220 ... normaal zit het verschil enkel in het kaartmateriaal.

Mijne is vastgemaakt op de spiegel, zonder extra hulpstukken en rubberkes ... zeer solide!

Link naar reactie
Flitspalen staan er allemaal op en worden goed weergegeven (Zumo 220).

Coyote is voor jaenetten! Hou u aan de snelheid of leer leven met de gevolgen van overdreven snelheid!

Groeten,

Rolf

met de scooter valt dat allemaal goed mee, maar ik zou die gps ook op de moto willen gebruiken.

Ik ben gene zagepee (geen idee hoe je dat in mooi nederlands zegt) als het op boetes enzo aankomt, ik veeg mijn voeten aan vele regels (geen trotse noch stoere uiting, gewoon constatatie) en heb elk jaar een budget voor mijn boetes...

maar als ik een beetje kan besparen... uiteindelijk speize we enkel de flikke hun bakske

Link naar reactie
Ik sta op het punt op via coolblue een zumo 210 te kopen. Mijn vespadealer zegt dat ik moet opletten of de juiste montagesteun bijgeleverd wordt. Hij wil GPS nl. aan de spiegel vastmaken.

Kan iemand mij vertellen of de standaard montagesteun die bij de zumo wordt bijgeleverd de goede is om op mijn vespa te gebruiken (GTS 300 super sport) ?

Zoniet, wie heeft dan een link naar de juiste steun.

Alvast bedankt voor de hulp

Geen enkel probleem ... heb de 220 ... normaal zit het verschil enkel in het kaartmateriaal.

Mijne is vastgemaakt op de spiegel, zonder extra hulpstukken en rubberkes ... zeer solide!

Rolf

Bedankt voor de info. De kogel is door de kerk. Heb in aanbieding een zumo 220 gekocht en die wordt morgen geinstalleerd.

Nog even van het herfstzonnetje genieten om te vespa-en...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dus dan ben jij zo'n id*%ùt die alle motorrijders een slecht naam geeft met asociaal gedrag.

Da kan tellen als eerste post, proficiat!

Als je iemand quote, gebruik dan tenminste de volledige zin, nu trek je hem volledig uit de context.

Welkom op het forum trouwens (al ben je langs achter binnen gekomen)!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...