Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Reis met de vespa


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Wat een avonturen! Super! Als mijn wesp (en mijn rijbewijs heb inverband buitenland rijden) klaar is rijd ik mee! Het zal pas te vroegste binnen een jaar zijn dat ze klaar is. Maar swat daarna is het genieten! Nero, je hoor nog van mij! Groetjes Dennis(FalcMEN)

Link naar reactie

Ben met mijn GTS 125ie Super zo'n 700 km in Noord Italie gaan rijden. Tussen Venetië en Rimini. Kwam wel tot de vaststelling dat de Italianen meestal een > 150 cc moto-scooter hebben omdat ze dan op de snelweg mogen. Ik heb helaas ook gezien dat echte Vespa's in de minderheid zijn en dat nogal wat italianen rijden met Honda, Suzuki en andere jetski's op wielen :(

Link naar reactie
Ben met mijn GTS 125ie Super zo'n 700 km in Noord Italie gaan rijden. Tussen Venetië en Rimini. Kwam wel tot de vaststelling dat de Italianen meestal een > 150 cc moto-scooter hebben omdat ze dan op de snelweg mogen. Ik heb helaas ook gezien dat echte Vespa's in de minderheid zijn en dat nogal wat italianen rijden met Honda, Suzuki en andere jetski's op wielen :(

Dat komt omdat een Vespa te duur is voor hun. En het is hun dagelijks vervoermiddel en geen luxe-item.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...