renoretro Geplaatst: 15 december 2005 Delen Geplaatst: 15 december 2005 Duur maar kwaliteit. Een vriend van me heeft ze daar binnen gedaan. http://www.hardchroomhof.nl => duur deze maken maken een echte nikasillaag. http://www.powerseal.nl => duurder Laten herbekleden met ferroseal, dit bij www.powerseal.nl, ook niet goedkoop, zelfs wat duurder, maar schijnbaar beter omdat de laag zich beter hecht aan het aluminum in vergelijking met nicasil, wat zeer hard is maar bij vastloper makkelijker loskomt van de wand. Bericht bewerkt (15.12.2005 | 00:03) Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 15 december 2005 Delen Geplaatst: 15 december 2005 The only reason to get a damaged cylinder re-nicasil coated is if you have spent a lot of money having it tuned or modified. If you have a standard cylinder then just buy a new one it will be cheaper. But if you must have it done then try here. http://www.poetonaptec.co.uk/ they do all the major UK scooter shops plating. Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2005 Voor vespa zou ik nieuwe kopen,maar voor echte oldtimer cilinders (FN, Gillet Matchless, NSU, enz.) waarvan je zeer moeilijk één te vinden is, is dit de beste oplossing. Ik spreek over vooroorlogse motoren. Als je begrijpt wat ik bedoelt hé. Bericht bewerkt (15.12.2005 | 00:13) Link naar reactie
Erik van D Geplaatst: 15 december 2005 Delen Geplaatst: 15 december 2005 Ik heb bij ferroseal een keer een gietijzeren (!) cilinder laten ferrosealen omdat deze erg zeldzaam was. Powerseal was toen de enige die gietijzer aankon. Ziet er nog steeds prima uit, ook na een aantal jaar intensief gebruik. Was wel duur... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.