Ga naar inhoud
Vespaforum.be

slangetje los onderzijde van de motor


sever418@planet.nl

Aanbevolen berichten

nee...dit is de overloop van de batterij...

komt er maar es met uw tong aan...ge zult het dan wel weten...slechte smaak man...grellig!!

Maar dus niks om u zorgen over te maken...

Link naar reactie

lol is dat niet de slang waar al de benzine langs naar buiten 'zeikt' als ge teveel tankt(wat bij mij bijna elke keer gebruikt omdat ik 'te hevig' tank) ?

hangt er dan nog een slang ergens langs die slang die ik nog niet gezien heb ?

Link naar reactie
  • 7 jaren later...
Op 12/6/2011 om 21:03, sever418@planet.nl zei:

Hi...

Ik zie aan de onderzijde van de motor een los slangetje naar beneden hangen, zou iemand mij kunnen vertellen of dat zo hoort of waar ie aan vast zou moeten zitten? De onderkant van het rubberen slangetje is schuin afgesneden, misschien helpt dit voor de info.

Ik hoor graag van jullie

Fred

post-7311-13769185740972.jpg

Mag ik vragen wat het probleem was want mijn zoon heeft dit probleempje nu ook alleen weet ik niet wat het is 

Link naar reactie
4 hours ago, Stal1530254 said:

Mag ik vragen wat het probleem was want mijn zoon heeft dit probleempje nu ook alleen weet ik niet wat het is 

Heeft die ook een slangetje naar beneden hangen? :D 

Link naar reactie
4 uur geleden, Stal1530254 zei:

Mag ik vragen wat het probleem was want mijn zoon heeft dit probleempje nu ook alleen weet ik niet wat het is 

Zorgen moet je je hier helemaal niet rond maken...enkel bij het tanken van benzine, niet blijven bijtanken...als je hoort dat het "pistool" afslaat" stop je best met tanken...

Als je dan toch nog denkt dat er nog een "klets naft" bij kan...dan loopt je "dure benzine" door het "overloop-slangetje" op "den beton"  ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...