fille Geplaatst: 12 december 2005 Delen Geplaatst: 12 december 2005 http://www.dakardantan.com/paris-dakar-1980-photo.html Link naar reactie
fille Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2005 http://www.dakardantan.com/forum/ftopic389.html Link naar reactie
Hayes Geplaatst: 12 december 2005 Delen Geplaatst: 12 december 2005 classement: abandon :-) Wie had dat kunnen denken?? You gotta have balls to try... Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 12 december 2005 Delen Geplaatst: 12 december 2005 als het over de vespa's gaat die toen hebben deelgenomen (ik heb de link niet bekeken ) een van hun trainings vespas staat in portanjes scootermuseum in nederland grtz sidvespa Link naar reactie
stanman Geplaatst: 12 december 2005 Delen Geplaatst: 12 december 2005 Heeft hier al gestaan, 2 vespa's hebben toen de finisch gehaald Link naar reactie
Stephan Geplaatst: 12 december 2005 Delen Geplaatst: 12 december 2005 Mais les crevaisons se succèdent à un rythme surprenant et ce ne sont pas les pneus ni les cailloux pointus de l’Algérie qui sont en cause. En fait, les suspension arrière des scouts sont maintenues par un silent-bloc Avec les vibrations et efforts répétés, ces silent-blocs se cassaient dat wist ik ook, de mijne is eens losgekomen op de Brusselse kasseitjes lol. dat rubberen blokje zit geplakt tussen die 2 matalen plaatjes dus dat scheurt los met gevolg dat je vering begint te wrijven tegen de band. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.