Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Communicatie via "bloetoet"


RoflGts300

Aanbevolen berichten

ga direct bestellen se. Zijn er nog kandidaten doen we een groepsaankoop is nog goedkoper en we besparen op verzendkosten, laat maar weten!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Chinese "bloetoet" is toegekomen! heb het al op mijn NOLAN geplaatst, is wel geen P&P maar dat ligt aan de Nolan Zelf. Ik heb de houder op het afdekplaatje, waar normaal de de bloetoet van Nolan achterzit, geschroefd. Het zit echt goed vast en kan afgehaald worden, ik dan wel connectoren op de kabeltjes van de speakers zetten, maar dan is ook alles proper weggewerkt. Kwaliteit geluid niet rijdend is niet slecht strak eens een toerke gaan doen.

allez, ge hebt in de living met nen helm op zitten rondlopen dus, tzal een schoon zicht geweest zen ;-)

Link naar reactie

Chinese "bloetoet" is toegekomen! heb het al op mijn NOLAN geplaatst, is wel geen P&P maar dat ligt aan de Nolan Zelf. Ik heb de houder op het afdekplaatje, waar normaal de de bloetoet van Nolan achterzit, geschroefd. Het zit echt goed vast en kan afgehaald worden, ik moet dan wel connectoren op de kabeltjes van de speakers zetten, maar dan is ook alles proper weggewerkt. Kwaliteit geluid niet rijdend is niet slecht strak eens een toerke gaan doen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...