Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Te koop: emailbord Vespa Service


rvd

Aanbevolen berichten

Te koop: dubbelzijdig emailbord Vespa Service uit de jaren '50 in uitstekende originele toestand (beide zijden zijn identiek)

Afmetingen: diameter 80 cm

Prijs: 750 euro

Contact: PM of 0475319380

Boeken/Memorabilia

Prijs:750

post-1-13769186288671.jpg

Link naar reactie

Inderdaad, zeldzame originele stukken in topstaat uit de jaren '40 en '50 worden steeds zeldzamer dus ook prijzig.

@ Christiaan: op dit bord staat geen vermelding van een fabrikant, het is één van Italiaanse makelij. Het is mij al opgevallen dat de fabrikant meestal wordt vermeld bij de borden van niet-Italiaanse origine.

Link naar reactie

@ Christiaan: op dit bord staat geen vermelding van een fabrikant, het is één van Italiaanse makelij. Het is mij al opgevallen dat de fabrikant meestal wordt vermeld bij de borden van niet-Italiaanse origine.

Van italiaanse makelij voor de niet-italiaanse dealers dan, want anders had er toch Vespa Servizio op gestaan of niet?

Link naar reactie

@ geertvespa ge kunt er als ge wilt nog het verhaal aanhangen dat het eigendom is geweest van vele gekende forum gangers hier

de mijne is een Servizio en heeft inderdaad ook geen fabrikant stempel

grtz sidvespa

PS inderdaad in deze staat zijn ze zeker uiterst zeldzaam

Link naar reactie

Enkel bij belgische emailborden staat onderaan vermeld van welke fabrikant en jaartal van fabricatie.Er is trouwens een boek uitgebracht van belgische emaille borden,heel mooi.Een bord wordt op waarde geschat op basis staat,restauratie of niet,en van zeldzaamheid.De prijzen kunnen inderdaad hoog oplopen,naargelang vraag en aanbod.Cheers,psychomille

Link naar reactie

Heb er ooit ook zo een gehad, aan een maat verkocht...was wel in mindere staat...was ook vespa service, niet servicio en onderaan stond in de witte band er int klein zwarte tekst op, datum of fabrikant weet ik niet meer...

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...