inspiron1 Geplaatst: 15 april 2011 Delen Geplaatst: 15 april 2011 Een tijdje geleden heb ik mij ontsteking omgebouwd (vespatronic) op mijn ss 180. Ben daar reuze tevreden over. Heb dan de originele sproeier in mijn carburator geplaatst en wat zitten regelen op gevoel, zonder echt kennis van zaken, dat is ondertussen een jaar geleden. (De relantievijs en de luchtregelvijs onderaan, wat zitten mee prutsen). Moet feitelijk nog eens echt de co meter gebruiken om alles echt goed te regelen. Het probleem is eigenlijk dat de ss nu start met 1 trap en goed rijdt. Ben eigenlijk een beetje bang dat het alleen maar kan verslechten met te regelen, heb nu een vespa die makkelijk start. ZOu ik dan toch beter de carburator afregelen met een co meter of laat ik dat beter zo nu dat hem goed rijdt ? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 15 april 2011 Delen Geplaatst: 15 april 2011 co meter? als alles goed werkt en uw kleur van uw bougie is ok, waarom dan van die fancy techniek bovenhalen?? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 15 april 2011 Delen Geplaatst: 15 april 2011 never change a winning team ! Link naar reactie
janjuleke138 Geplaatst: 15 april 2011 Delen Geplaatst: 15 april 2011 idd, als het macheert: afblijven! Link naar reactie
inspiron1 Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2011 Bedankt voor de reactie's. Link naar reactie
inspiron1 Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2011 http://users.telenet.be/porsche997/Wesp/bougies.jpg Link naar reactie
inspiron1 Geplaatst: 18 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2011 Bougies lijkt mij toch te wit. Te arm mengel ? Of teveel vooronsteking ? Link naar reactie
nero Geplaatst: 18 april 2011 Delen Geplaatst: 18 april 2011 Dat porselein is wit van nature. De electrode is toch mooi bruin (met een beetje zwart van de 2t-olie omdat je te weinig km's rijdt aan één stuk). Groetjes, nero. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.