Ga naar inhoud
Vespaforum.be

weeral bajaj voor vespa's!!!


renoretro

Aanbevolen berichten

Ik krijg het bijna hier hé.

Kijk zelf maar.

En dan zeggen ze dan nog ""voor we weer naar italie vertrekken... ...)

http://www.kapaza.be/detail/1600662/Laatste_exemplaren_Zie_alle_fotos.html

Link naar reactie

Kan goed zijn dat het bajaj is, maar zeg nu zelf: ik zie maar zelden zulke mooie, blinkende 'vesps'! Als ge ziet hoe strak gespoten (op foto toch). Vooral van die blauwe krijg ik het warm en koud.

En wie is er nog niet belazerd door een gewiekste autoverkoper (een Belg nota bene)? Kom maar eens naar de automarkt aan de A12 in A'pen kijken. Spijtig genoeg is dat nu hoe de zaken ineen zitten. We willen ergens vanaf geraken waarvan we weten dat het niet deugt, en dan willen we er nog winst op maken ook. That's mankind...

Link naar reactie

@beans

Als je maar zelden zulke mooie blinkende vesp's ziet, dan moet je toch eens beter kijken.

Hier in de foto's gaat het om pure brol die tegen woekerprijzen worden verkocht.Onder het mom van een echte italiaanse vespa's

Zou het niet eens tijd worden om hierover te zwijgen, zo'n topic staat al 30 keer op het forum.

foto1600662_3.jpg

MOOOOOOOOOI is het niet (not) azian restauration 1 betalen 3 kopen

Link naar reactie

Inderdaad weinig Belgen, maar zij die er zijn, hebben meestal geen goede bedoelingen.

'k wil maar zeggen: zo zitten wij nu eenmaal ineen. Wil wel de verkopers van de Bajajs niet goedpraten, maar zij willen nu ook eenmaal een graantje van de hype meepikken. De manier waarop is wat anders.

Trouwens, wie spreekt er over woekerprijzen? Ik zou wel eens willen weten wat de prijs is van dit Hollands geverfd stukk brol.

Link naar reactie

sorry zo zit ik niet in mekaar en de meeste mensen op dit forum ook niet, als hier een vespa ik herhaal vespa verkocht wordt is dat voor een eerlijke prijs voor een eerlijke vespa, ook zullen ze je geen brol in je handen stoppen als ze zelf weten dat het brol is.

Nog eens een bajaj is iets anders dan de foto wat ik gepost heb, ik denk dat de prijs voor die oranje tss 2 a 3000 € ligt.(de prijs wat je aan een originele vespa zou geben in zeer goede staat)

@ beans gebruik de zoek functie eens dan zie je dat u post volkomen nutteloos is.

Link naar reactie

Ik heb de post nog eens nagelezen, en ik zal voor de stanmannen onder ons nog een simpelweg zeggen wat ik eigenlijk bedoel:

1. de brommers op die link zien er erg mooi uit.

2. voor zover zichtbaar is dat een prachtige laklaag.

3. er bestaan slechte mensen in de wereld die (inderdaad) de markt verzieken met zgn. namaak.

Dat was eigenlijk alles.There 's no need to shoot people. Waar is dat Bajaj-forum trouwens? Als er zoveel Bajaj's worden aangeboden, dan zou zo 'n forum toch moeten bestaan?

Link naar reactie

ok,nu wordt het moeilijk.Is die orange vespa nu wel of niet een bajaj,of is het nog iets onders?

Ik noem mezelf ni voor nx vespaleek,maar als het er wel ene is,en hij wordt verkocht tss. de 2-en 3000€,dan vind ik dat toch wel wat teveel van het goede.Ik wil gerust zoveel geld betalen aan een mooie vespa,maar niet als ze daarna zeggen;'t is een schoon maar geen echte.

Link naar reactie

Die oranje is een bajaj.

En die staat al 3 jaar op het net.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...