Ga naar inhoud
Vespaforum.be

hoe nummerplaat in 1 dag verkrijgen???


Aanbevolen berichten

Ondertussen wacht ik ook op de plaat van m'n IWL, dit was een invoer vanuit Duitsland (door mezelf) dus dat kan makkelijk enkele weken duren.

Dit kan inderdaad iets langer duren omdat een douanier het ingevoerde voertuig moet vrijgeven voor België.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gisteren online aangevraagd en deze middag om 12u15 stond BPost aan de deur met de nieuwe plaat.

Hieronder de link waar je kunt nazien wanneer je je plaat krijgt.

http://www.bpost.be/nummerplaat

Da zal wel voor een Vespa zijn, maar bij de LML krijg je er van die douane papieren bij.

En daardoor blijkt er een vertraging op te zitten. Zal wel zien hoe lang het gaat duren.

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie

Da zal wel voor een Vespa zijn, maar bij de LML krijg je er van die douane papieren bij.

En daardoor blijkt er een vertraging op te zitten. Zal wel zien hoe lang het gaat duren.

Ik hou jullie op de hoogte.

Beste LMLers,

Ga naar je dealer voor gelijkvormigheidsattest en je roos formulier. Let erop dat de dealer er een klever ophangt.

Ga hiermee naar je verzekeringsagent die het ook nog eens aftekent en je reeds een voorlopige groene kaart meegeeft.

Vervolgens ga je naar een plaatselijke DIV-antenne in de voormiddag én op een moment dat daar ook een douanebeambte is. Check website of bel want die is er niet altijd.

De dag erna zit je plaat 100% zeker in je bus.

Link naar reactie
Mijn LML kwam thans netjes met GVA. Geen douane documenten...

Dat zou een hele opluchting zijn, blijkbaar zijn mijn papieren er nog niet omdat ze bij de douane zijn blijven hangen. Als da zo zou zijn is zou/zij hij al gededouaneerd zijn. Ik veronderstel da gij den uwe ook nieuw hebt gekocht?

Grtjs

Makke

Link naar reactie
Da zal wel voor een Vespa zijn, maar bij de LML krijg je er van die douane papieren bij.

En daardoor blijkt er een vertraging op te zitten. Zal wel zien hoe lang het gaat duren.

Ik hou jullie op de hoogte.

Indian V

Je hebt gelijk wat de LML betreft Ik heb gisteren de papieren naar mijn makelaar gebracht.

Gelukkig was ik niet de enige en moest hij toch naar de DIV, anders had ik inderdaad een paar

weken moeten wachten. En dit is inderdaad de enige mogelijkheid bij een nieuwe aanschaf zonder

een nr plaat te hebben.

Grtjs

Makke

Beste LMLers,

Ga naar je dealer voor gelijkvormigheidsattest en je roos formulier. Let erop dat de dealer er een klever ophangt.

Ga hiermee naar je verzekeringsagent die het ook nog eens aftekent en je reeds een voorlopige groene kaart meegeeft.

Vervolgens ga je naar een plaatselijke DIV-antenne in de voormiddag én op een moment dat daar ook een douanebeambte is. Check website of bel want die is er niet altijd.

De dag erna zit je plaat 100% zeker in je bus.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...