Ga naar inhoud
Vespaforum.be

hoe nummerplaat in 1 dag verkrijgen???


Aanbevolen berichten

Komt omdat LML import is... Heb hetzelfde probleem gehad. Kan tot 4weken duren als je het via de post doet.

Het beste is dat je zelf naar Bxl trekt en daar de zaken in orde brengt. Eerst inschrijven, nadien nog even bij de douane langs. Neem wel je tijd, je zit daar minimum 2u te wachten voor je aan de beurt bent.

Mijn LML was rond 15u30 ingeschreven en de dag nadien om 10u was B-Post er al met de plaat. :D

Grts en succes!

Link naar reactie

Ik heb dinsdagmorgen mijn oude plaat in de DIV-bus gestoken en vandaag een bericht van schrapping gekregen met de post. Supersnel dus.

Mijn nieuwe plaat is daarentegen vorige zaterdag aangevraagd via verzekeraar en tot heden nog niets gezien. Gelukkig mocht ik nog even rijden met de plaat en verzekering van de vorige eigenaar. Van een service gesproken!

Link naar reactie

Dinsdagochtend heeft de verzekeraar mijn plaat aangevraagd en woensdag om 9u stond de postbode met mijn nummerplaat op het werk. Donderdag tijdens dagje verlof mijn Vespa GTS 125 Super Sport in mat grijs afgehaald en sindsdien genoten :-)

Link naar reactie

Amai, gelukzak! ik heb een anderhalve week moeten wachten (incl de Paasdagen) en vandaag werd hij aangeboden door de postbode, uiteraard was er na 10 dagen wel, vandaag niemand thuis en mag ik er zelf om in het postkantoor. Morgenavond eens kijken hoe ik dat onnozel formaat erop krijg.

Link naar reactie

Blijkbaar gaat het nu heel snel , gisteren om 15.30 u nummerplaat aangevraagd en vandaag om 9.15 u ging de bel :-) 20 eurokes later heb ik de plaat al

Link naar reactie

Heeft blijkbaar heel wat te maken met de regio waarin je woont en hoe snel alles dan opgevolgd wordt. Komen die nieuwe platen niet uit brussel? Bij mij is alles met de post gebeurd en heb ze gekregen op een week. Ik had echt geen zin om een uur te wachten bij de DIV bij ons (en had de luxe om nog met de vorige plaat te mogen rijden)...

Link naar reactie
Bij m'n auto was het op 1 dag gefixt en blijkbaar kan je daarvoor ook niet meer naar de DIV trouwens. Ik gok (maar ben dus totaal niet zeker) dat dit voor de scooters en moto's net hetzelfde is?

Idd voor scooters en moto's is dit net hetzelfde , dus nietmeer af te halen bij de DIV. Via verzekeringsagent online aanvragen en levering + 1 dag en na het betalen van 20 euro aan de lieve postbode :-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...