Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Overlijden Giuliano Todaro alias "Vespista"


Ar

Aanbevolen berichten

Goed hoor Quick, ik wacht wel even dan ..ik wil sowieso wel gaan, als we niet in de kerk kunnen blijf ik wel buiten staan, om zo toch afscheid te kunnen nemen...

Ik vermoed dat het geen probleem is om al dan niet in de kerk te mogen gaan, maar ik denk dat Bluevespa bedoelt of de familie het Vespa gekletter wel ziet zitten...

Link naar reactie

Ik heb zojuist nog contact gehad met Arnout. Hij heeft contact met Sandro, de broer van Jules. Het kerkje in Brasschaat is heel klein (maximum een 100-tal personen.

Jules had buiten het vespa-wereldje ook nog wel enkele andere passies (oa ducati), waarvan ook wel mensen de begrafenis zullen willen bijwonen.

Daarom zou ik willen vragen ...deze dienst niet als een 'evenement' te beschouwen, en enkel aanwezig te zijn indien je min of meer 'een serieuze' band had met Giuliano.

Het bestuur van VCA zal ook aanwezig zijn, en kan zowieso al als 'officieuze' afvaardiging van de vespisten gelden.

Link naar reactie
Daarom zou ik willen vragen ...deze dienst niet als een 'evenement' te beschouwen, en enkel aanwezig te zijn indien je min of meer 'een serieuze' band had met Giuliano.

Om het met de woorden van wijlen Jules te zeggen: HOMO'S!!!

Hij zou het godverdomme willen dat we daar allemaal staan met onze Vespa's.

Link naar reactie

Niets doet zo goed om te zien (als ouders/familie) dat de zaal/ kerk veel te klein is om iedereen te onvangen en dat ze tot buiten staan aan te schuiven (spreek spijtig genoeg uit ervaring), tenzij dat de familie er expliciet om vraagt om het in besloten kring te doen natuurlijk.

Ken persoonlijk Giuliano niet maar wil iedereen die met hem bevriend was sterkte wensen..

Elke

Link naar reactie

Mijn oprechte innige deelneming.

Spijtige zaak...

Juist nog efkes enkele mails gelezen die hij ooit eens stuurde kwestie van hoe controleer je de speling van een krukas.

Toch raar als je dit leest en wetend dat die persoon niet meer onder ons is.

Sterkte aan de familie.

Nico

Link naar reactie

Ja de Jules mannekes... De mottigen beer, den HOMO, de Godfather-wanne-be!! ;-)

Mocht er dan al zoiets zijn als "iets na de dood", dan gaat hij daar ongetwijfeld ook wel voor de nodige ambiance zorgen. Ze gaan daar nog iets meemaken. :-)

Ik zal er zaterdag ook zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...