Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Overlijden Giuliano Todaro alias "Vespista"


Ar

Aanbevolen berichten

Voor al diegene die het verschrikkelijke nieuws nog niet moesten hebben gehoord, Jules is afgelopen weekend overleden.

Een zwaar verlies van een gepassioneerd vespist en vooral een groot hart.

UPDATE Begrafenisdienst gaat door zaterdag as. 11 uur in de Heilige Familiekerk te Brasschaat. Rustoordlei, 81

Link naar reactie

spijtig genoeg had ik dit nieuws al vernomen...

Ik herinner me vooral de pittige discussies hier van deze onrust stoker, maar waar we dan wel achteraf vrolijk een pint mee dronken!

Sterkte aan de naaste familie en vrienden!

Link naar reactie

Ik had het nieuws afgelopen zondag ook al vernomen en ik ben er redelijk kapot van, des te meer omdat ik geregeld een pint dronk met de Jules in mijn stamkroeg te Brasschaat.

Sterkte aan alle familie en naaste vrienden!

Link naar reactie

triest nieuws

Ik zal Jules vooral blijven herinneren als grote mond, nog groter hart, stond altijd klaar om te helpen als hij kon.

veel sterkte aan familie en naaste vrienden

Link naar reactie

wij hadden met enorm veel plezier met hem op de ritten die we konden meedoen en op de horeca beurs in Gent. We zijn er alle 2 nog niet goed van.

Zaterdag zullen we er spijtig genoeg niet kunnen bijzijn om afscheid te kunnen nemen omdat we moeten werken op de foor.

Juul, we gaan je missen X

Grtz Michel & Kathy

Link naar reactie

fuck man, sta ik even van te kijken. Wat is er juist gebeurd want is het eerste wat ik er van hoor.

Sterkte aan iedereen die hij achterlaat.

Link naar reactie

Amai Jules

Efkes schrikken...

We zullen u missen man!

RESPECT voor uw altijd klaarstaande opinie

Nic

Link naar reactie

Ik ga ook..als er ergens een afspreekplaats is...

Moet wel tegen 14 uur terug in Grobbendonk zijn,maar normaal moet da wel lukken ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...