Ga naar inhoud
Vespaforum.be

yes yes! SIP tubeless velgen nu ook voor op de Lambretta!!!!


fajes

Aanbevolen berichten

binnenkort (binnen 2 à 3 weken) zijn er, in navolging van die voor Vespa, ook de Lambretta tubeless velgen.

ze zien er hoog kwalitatief uit (lijkt wel gemaakt voor de Batmobile!) en zijn gemakkelijk te monteren. deze kwamen in de matzwarte finish en zagen er super uit. ik heb de banden er in een bandencentrale laten opleggen, zonder problemen. tot hiertoe hebben ze hun eerste kilometers probleemloos doorstaan.

check 'em out:

SIP108.jpg

SIP113.jpg

voor de montage dien je originele tigen te vervangen door de bijgeleverde soort.

serie1.jpg

serie17.jpg

serie13.jpg

serie15.jpg

serie16.jpg

serie110.jpg

Link naar reactie

ziet er inderdaad wel vet uit

en cool SIP ventieltje zeg

en schreef jij niet ergens: "voor Lambretta innovatie moet je niet bij SIP zijn, da's een beetje de deal met Scootercenter." ;-)

Link naar reactie

Momenteel is er wat controverse rond die velgen omdat de binnendiemater van de velg een aantal millimeter te groot zou zijn en de velg daardoor enkel zou steunen op de 4 studs van de remtrommel en niet op de centreerkraag die daarvoor dient...

http://scooterotica.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=14964&start=50

Link naar reactie

@Fajes: Heeft de velg die bij Michel gemonteerd is, ook dit probleem? op bovenstaande foto's is het niet echt duidelijk.

Link naar reactie

leek me niet?

ik weet wel dat ze op scooterotica die van AF getest hebben. gaat het daar over dezelfde als die van SIP (ik zit op het werk en kan niet op scooterotica) want van deze velg waren op het moment van de foto's nog maar vier stuks beschikbaar.

Link naar reactie

strange, seems they have problems fitting the Schwalbe tyres in the UK to the AF rims? we've fitted this one with a Schwalbe Raceman at Vulco, no problem...

Link naar reactie

dat kost u een 5 eurokes.

de discussie gaat verder op www.scooterotica.org, duidelijk dat de velgen van SIP en AF NIET dezelfde zijn!!!

Link naar reactie

de Vulco aan 't St-Michielscollege. 't was 5€ voor 1 band. maar voor drie was het 12€ geloof ik.

en de Schwalbe Raceman ging er vlot op, niet zoals bij de AF velgen waar amper een serieuze band op te krijgen is.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...