Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Routeplanners voor Garmin


papavespa

Aanbevolen berichten

Ik heb zopas mijn toestel geregistreerd bij Garmin en blijkt dat dit toestel terug binnen moet om een nieuwe batterij te installeren. Deze wordt opgehaald door UPS. Heb wel al een upgrade kunnen doen van mijn toestel.

Dat forum zal me ook verder helpen met FAQ over een Garmin GPS.

Link naar reactie

Vandaag gebeld naar Garmin Benelux dat mijn GPS klaar ligt om af te halen. Blijkt dat ik hem beter terug breng naar de winkel waar ik hem gekocht heb, zij zouden hem dan naar Garmin Benelux versturen ipv Groot Brittanniƫ. Garmin Benelux zal dan een nieuwe GPS terug opsturen ipv mijn oude. Batterijen worden blijkbaar niet vervangen.

Als er nog mensen zijn die een Garmin 250W in hun bezit hebben, registreren bij Garmin, een update doen en zien of uw GPS ook binnen moet. Altijd interessant om een gratis nieuwe GPS met de laatste kaarten te krijgen, niet? Ik weet wel niet welke ik in de plaats zal krijgen.

groeten

Luc

Link naar reactie
Een Nuvi 510 is geen Nuvi 255, dus NEEN zoals al meerdere keren aangegeven, die kan GEEN routes inladen.

GPSforum.be is een forum met heel weinig beweging, http://forum.gps.nl/ daarentegen is een forum met veel info.

En gpscenter is zeker geen slechte verdeler.

dus die "onroute" kaarten kan je niet toepassen op een Nuvi 510 Marc, is dat wat je zegt ?

zijn er nog alternatieven om "de mooiste routes" te kiezen ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...