Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Accident Vespa S 50


Cetjeee

Aanbevolen berichten

Beste Vespa fans!

Ik heb woensdag een accident gehad met mijn Vespa s 50 4T 4V toen ik op weg was naar school. Ik weet niet hoe ik het accident moet uitleggen, maar ik was volgens mij én volgens de getuige wél in mijn recht. Nu heb ik een aantal foto's genomen van mijn Vespa, en zou graag eens weten wat jullie denken van de schade en hoeveel het ongeveer zou kosten volgens jullie. Maandag komt hij hem bij mij thuis ophalen. Het licht brand nog, de pinkers gaan nog, het achterlicht én het remlicht werken nog perfect. Hier komen ze: Niet verschieten

153tbpi.jpg

2s5xy74.jpg

2j0y44h.jpg

2vkfes2.jpg

Mvg

Cédric

Link naar reactie

Vooraleer je eraan begint kan je best wachten op de expert van de verzekering. Zij maken een bestek op van wat het gaat kosten. Ben je in je recht, dan vergoedt de tegenpartij de schade(bestek). Ben je zelf in fout, weet je wat het kost en kan je hem toch laten maken door iemand die er wat vanaf kent, desnoods met tweedehands onderdelen.

Link naar reactie

ik heb voor bijspuiten van de rechterbil en de rest bijwerken met lakstiftje + nieuw chroom randje + nieuwe spiegel toch +-180€ moeten betalen... dan hebt ge toch al een idee van wat u te wachten staat... ge kunt natuurlijker goedkoper uitkomen als ge zelf afschuurt en mensen kent die het voor u willen spuiten.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Het is 1600,00 EUR geworden en hij ziet er splinternieuw uit. Vermaakt bij Exclusivebike te Torhout. Die man kent er precies wel alles van. Super goed hersteld. Nu nog niks van de verzekering gehoord. Ik heb een getuige aan mijn kant staan die dezelfde verklaring opstuurde als mij, maar tot nu nog niets van de verzekering gehoord.

Mvg!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...