Ga naar inhoud
Vespaforum.be

verlegenheid vespa???


bv

Aanbevolen berichten

vandaag ben ik op het autosalon geweest in brussel, en ik vol enthousiasme naar de stand van vespa. Eindelijk de nieuwe px van dichtbij bekijken, ne wa blijkt.. Hebben ze de nieuwste vespa in het gama (de px dus) helemaal achterin tegen een muurke gezet!!!!

Ge zou toch denken dat "vespa" graag hun nieuwe aanwinst promoten als ne zot, manee...

Wie kan dit nog begrijpen?

Link naar reactie

Tjah, en marketing is gene vetten in Belgiƫ. Verder vind ik dat ze verschrikkelijk lang teren op bepaalde modellen zodat ze er misschien zelf beschaamd over worden. Goed dat die nieuwe PX er komt, dat zal de 2e hands markt wat afkoelen. De GTS lijkt dezelfde kant op te gaan, elk jaar nieuwe kleurkes, ne keer een ander stuur, zadel en een koplamp op het spatbord en je hebt een GTV, wat is daar speciaal aan?, wat andere accessoires, motiefje hier en daar, alles wat in plastiek is, is makkelijk te 'faceliften' en je hebt zogezegd een nieuw model.

Link naar reactie

Hoe lang gaat de VW golf al mee?

Vespa is een beetje als Harley: elk jaar dezefde modellen, net iets anders...

Bij Harley houden ze dat de Sportster al + 50 jaar vol. AL schijnt hij voor grote mensen 1m80 steeds minder toegankelijk te zijn. (Blijkbaar krimpen ze daar in de VS)

De Vespa GTS 250 en 300 schijnen wel de best verkochte 125+ motoren te zijn in dit land.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...