Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mei - Juni weekje touren


elnino-Star

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben vanplan om in mei - juni een weekje op één twee met de vespa richting France te gaan,

Nu in mijn directe omgeving zijn er geen vesparijders (ze gaan liever voor de zware motoren)

Zijn hier mensen die rond die tijd ook rondtrekken en die andere ook de kans bieden mee te rijden ?

of zijn hier mensen die samen met mij iets willen ineen steken ?

Mvg Lode

Link naar reactie

Ik vertrek met nog 2 collega's op 7 juni naar Toscanië om daar een 7tal dagen rond te touren met onze vespa's. Reis naar ginder is zoals iedereen hier weet(ik zal het maar zelf zeggen ;)) met de wagen en aanhangwagen. Terugreis is voorzien voor donderdag 16 juni. Zaterdag en/of zondag is een rit voorzien met een plaatselijke club.

Link naar reactie
Reis naar ginder is zoals iedereen hier weet(ik zal het maar zelf zeggen ;)) met de wagen en aanhangwagen. .

Ik kan je geen ongelijk geven, liever een dag langer in het zuiden rijden dan langs onze lintbebouwing vol flitspalen, verkeerslichten, ... .

Link naar reactie

Als de Zundapp Bella in orde is wil ik wel meerijden. Als ik al mijn rijbewijs haal :-). De wesp en Acma zullen zeker nog niet gemaakt zijn. Examens weet je wel. Toscane vind ik wel ver voor een weekje maar langs de Franse westkust, Normandië, Bretagne zie ik dat wel zitten. Laat maar weten, phoubaert@live.be

Gtz Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...