Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Day's In Gjovik(huren van een blokhut)


vespafun

Aanbevolen berichten

Beste Vespisti.

Langs deze weg wilde ik eens weten wie in Gjovik gaat verblijven tijdens de VWD in mei 2011.

Zijn er vespisti , die een blokhut gaan huren in de omgeving van Gjovik?

Ik zelf kan een blokhut huren voor 4 personen.De prijs is ongeveer 75 euro per dag voor een blokhut.Niet per persoon!!!!

Daarom zoek ik nog enkele (max.3)kanidaten om deze blokhut (en de huurprijs) te delen.

Indien ik enkele kanidaten vind wil ik deze blokhut wel reserveren.

Anders moet het maar met de tent gebeuren.

Jullie laten maar iets weten

Mijn beste wensen en veel vespafun ...voor 2011

Alfredo

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Hey Alfredo,

Je zult me wel herkennen als ik zeg dat we elkaar vorig jaar in Fatima zijn tegengekomen.

Ik was van België helemaal naar Fatima gereden met de vespa en een andere collega ook hij had de binnen-wegen genomen en ik de autobaan.

Maar goed even iets anders, ik heb me lid gemaakt bij de club waar jij ook lid bij bent ik ben de 80ste ( haha )

Nu had Domenico mij verteld dat jij ook helemaal naar Overby Gjovik gaat met de vespa ( ik ook trouwens )

Nu ben ik ook al een hele tijd aan het zoeken voor een verblijfplaats in de omgeving van de vespa village het is te duur om alleen ergens te overnachten en een blokhut had ik ook in gedachten maar ik ben alleen en dat is toch wel net iets te veel geld voor 4 nachten helemaal alleen. Bij de vespa village slapen is mijn laatste keus om te blijven slapen, misschien zeg ik dat wel op een vervelende manier maar als ik wil slapen dan wil ik niet wakker gehouden worden door die optredens tot laat in de nacht, s'nachts zal het ook niet echt warm zijn in Noorwegen om op de grond te slapen in een tent . Dus was ik ook opzoek naar een blokhut of een goedkoop hotel. Een blokhut als je met 3 of 4 man bent dan betaal je per persoon 18,75 euro exclusief de schoonmaak.

Moest je nog niemand hebben ik ben dan alvast nummer 2 die voor de blokhut stemt.

Er is ook een soort internaat dat haar deuren open doet voor de vespisti die naar de VWD 2011 gaan de prijs daarvan is ook nog wel net te doen.

Alleen maak ik me wel zorgen over één belangrijk iets, ik heb al naar dat internaat en naar verschillende hotels gemaild met de vraag of ze een garage hebben waar ik veilig mijn vespa kan zetten zodat hij niet buiten in het openbaar hoeft te staan, maar helaas heb ik tot nu toe nog niemand gevonden die een garage heeft voor mijn vespa! In Portugal had ik dat wel en ging ik ook met een gerust hart slapen!

We zullen elkaar nog wel zien bij ons clubcafe om verder te praten over het avontuur naar en in Gjovik en terug.

Groeten,

Dominique

Link naar reactie

Hey Alfredo,

Ik ben van plan om de trip naar Gjovik per Vespa te doen (voorlopig nog alleen).

De overnachtingen onderweg doe in een tentje. Enkel bij aanhoudend slecht weer zou het kunnen dat ik een alternatief zoek ( JHB, B&B ??).

Wat betreft de gezamelijke huur van een blokhut in de omgeving ben ik kandidaat om dit te doen en om de kosten te delen.

Ik denk dat het reserveren van een plaatsje op een camping al aan de gedeelde kostprijs van je blokhut komt.

Laat maar weten of het lukt en indien je mijn gezelschap zou op prijs stellen, hoe we het practische regelen.

Heb je een vooraf uitgestippelde route en wil je die eventueel laten inkijken, dan zou je me daar een plezier mee doen.

Zelf denk ik om de overtochten te doen zonder voorafgaande boekingen.

Hopelijk tot in Gjovik.

Groeten,

Luc

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...