Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pruimrode GTV 300 ie komt in 2011


ePit

Aanbevolen berichten

Wat doen die mannen met hun oud ijzer hier op de sub-site voor "moderne" vespa's?:)

Btw de kleur is heel mooi,k'heb een kerselaar waarvan de vruchten (kersen) de zelfde kleur hebben, pruimen daarentegen met die kleur heb ik nog niet gezien, misschien in 2011?

Groetjes en prettig einde jaar en een tof 2011.

François

Link naar reactie

@ GTS IE

De mannen met een klassieke Vespa mogen toch ook dromen van een moderne Vespa die vlotjes mee kan op de snelweg, net zoals wij, moderne Vespisten, mogen dromen van een klassieker die na ruim 50-jaar nog altijd zijn charmes niet verloren heeft.

Vrede op aarde aan al de mensen van goede wil ;)

Link naar reactie

Allemaal gezellig samen. Wat moet er nog meer zijn? We kunnen hier eens goed lachen, leren wat bij om ooit eens aan een oldie te beginnen, 't is in 't Vlaams, af en toe wat popcorn, sex en tetten, wat melodramatisch (zonder namen te noemen) en soms heel serieus, voor mij toch ronduit plezant!

Link naar reactie

Allemaal gezellig samen. Wat moet er nog meer zijn? We kunnen hier eens goed lachen, leren wat bij om ooit eens aan een oldie te beginnen, 't is in 't Vlaams, af en toe wat popcorn, sex en tetten, wat melodramatisch (zonder namen te noemen) en soms heel serieus, voor mij toch ronduit plezant!

zegde Wutsie75 en hij pinkte een traan weg.

Link naar reactie

ik ook vindt het hier plezanter zonder de roestbakken leve de plastiek rijdt zalig,hoe wel ik van zware moto kom honda vtx 1300 een vliegmagien kom ik met mijn gts300 super goe uit den hoek,rijdt vreselijk plezant trekt heel goed op goeie baanligging zit binnen de paar seconden aan 100 per uur bevalt mij zeer goed

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...