Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pruimrode GTV 300 ie komt in 2011


ePit

Aanbevolen berichten

Staks mijn vrouw haar pruim even controleren om te zien of de kleur wel overeenkomt (pruimrood, waar halen ze het)...

Hopelijk kunnen de tuperwares nu mee in bergop, altijd dat moeten wachten bovenaan een helling begint op mijn zenuwen te werken.:)))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ik had nochtans vooraf de zoekfunctie gebruikt en enkel een expresso-kleurige met front-rekje tegengekomen (Vespa GTV 300 via montenapaleone)

Voor mij was het alleszins nieuw en interessant genoeg omdat ze hiermee twee werelden proberen te verzoenen. Maximaal aan power en technologie en ook nog eens de klassieke looks en ja ze gebruiken daarvoor ook plastiek ;)

Link naar reactie

Wat maakt een scooter een echte Vespa?

`Vespa` (S.p.A. Piaggio & Co., Genova.) is een Italiaanse producent van scooters. Piaggio is een Italiaans merk dat vanaf 1946 beroemd werd met de productie van scooters die de naam Vespa (wesp) kregen.

Wat is een klassieke look --> lijkt op een Vespa uit de beginjaren (1946 - 1953) en dat waren er met hun lamp laag.

Deze GTV 300 ie is een staaltje van moderne techniek met een portie retro looks. "Grande Faro Basso Plastico"

Ik kan dat wel pruimen ... vandaar die kleur denk ik ;)

Link naar reactie

Maar het is wel "Licht beneden"...

Of "laag" wat jij wilt!

Vind wel gaaf ding,Mooie kleur

Hoi Tyrian,

Toevallig zin om Zondag naar Utrecht te gaan?

Kom je naar ons en dan door naar Vehikel?

Groet,A&K.

Link naar reactie
Staks mijn vrouw haar pruim even controleren om te zien of de kleur wel overeenkomt (pruimrood, waar halen ze het)...

en er bestaan ook nog paterskloten hé Nero

maar das dan weer een blauwe pruim

Link naar reactie
  • 2 weken later...

1DAG LATER ZELFDE DISCUSSI MOOI BEZIG? TIS PLASTIC BAA TIS IJZER EN DOORGEROEST BAA RIJD NU AL 15 MET MOTORFIETS EN HEB GEEN AUTO OMDAT IK ER GEEN WIL?ALLE JAREN KLEINE 20000KLM REKEN ZELF MAAR UIT? EN DAN KOOP IK ZOO STUK PLASTIEK OM ZEKERS OP TWEE WIELEN TE BLIJVEN EN NIE OP VIER,en dan de lolle broeken tis plastic baa spijtig jongens, ik ammuzeer mij der rot mee, ik hoop van jullie het zelfde,geeft nie wat een andere denkt is zijn probleem,en nee ik ga nie bij clubkes mee rijden , ben zelf groot genoeg om der alleen op af te gaan waar ik wil allee toch goeie feestdagen toegewenst

Link naar reactie

GE MOET NIET ROEPEN, T'IS NIET OMDAT WE MET ROESTIGE VESPA'S RIJDEN DAT WE ZELF ROESTIG ZIJN HE. EN DIE DISCUSSIE IS TOCH IETS OUDER DAN 1 DAG !!!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...