Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 50 special 1976 restauratie


AJ

Aanbevolen berichten

Ben misschien van plan om dit uitlaatje aan te schaffen.

Een Sito.

Iemand hier ervaring mee? Vraag me af of het geluid niet te hard is.

Ik hoor het graag,

Groet Karin

1293721231-820.jpg

Link naar reactie

dat chrome banaantje van tecnigas is ook wel mooi. qua geluid weet ik het niet, maar ik heb het besteld, als je wil laat ik wel iets weten ;)

Link naar reactie

tom (tyrian) had ook zoiets op zijn primavera , lekker vet , en zag er stoer uit.

Link naar reactie
dat chrome banaantje van tecnigas is ook wel mooi. qua geluid weet ik het niet, maar ik heb het besteld, als je wil laat ik wel iets weten ;)

Ben benieuwd hoe die is als ze eronder zit.

Kan je dan foto plaatsen?

Groet K

Link naar reactie
tom (tyrian) had ook zoiets op zijn primavera , lekker vet , en zag er stoer uit.

maar die maakte wel veel lawaai vond ik

Link naar reactie

Hey AJ,

hier zijn de foto's van het chrome banaantje. persoonlijk vind ik het de max en hij trekt er ook sneller door op. of hij er veel sneller door rijdt, heb ik nog niet kunnen testen door de sneeuw.

groetjes, Cée

http://img143.imageshack.us/i/bananaaa.jpg/

http://img190.imageshack.us/i/bananaq.jpg/

Link naar reactie

Hey AJ,

dat blokje past perfect onder een V50 frame. onder mijn v50 hangt ook een pk blok :). je hebt wel een ander spruitstukje nodig voor de carbu dan dat voor een pk.

groetjes, Cée.

Link naar reactie

@ Cée:

Alvast bedankt voor je reactie,

Hou je dan wel een achterremtrommel van een pk (zo'n gladde) en aan het voorwiel met die strepen erop.

Krijg dan wel 2 verschillende toch? Ik heb het V50 voorremtrommel wel maar achter nog niet.

Heb ik dan een V50 spruitstukje nodig?

Groet Karin

Link naar reactie
@ Cée:

Alvast bedankt voor je reactie,

Hou je dan wel een achterremtrommel van een pk (zo'n gladde) en aan het voorwiel met die strepen erop.

Krijg dan wel 2 verschillende toch? Ik heb het V50 voorremtrommel wel maar achter nog niet.

Heb ik dan een V50 spruitstukje nodig?

Groet Karin

momenteel rijd ik rond met gewoon de achterremtrommel van pk. maar ik heb er nu eentje gekocht van v50 normaal gezien zou dit moeten passen vermits de as en de remplaat hetzelfde zijn.

dat spruitstukje hangt ervanaf. als je blokje 3 gaten heeft aan het spruitstuk moet je er eentje lassen, heeft je blok 2 gaten, kan je gewoon eentje voor v50 kopen op sip of dergelijke.

moest je blok 3 gaten hebben, ik heb nog een voorgelast 3 gaats spruitstuk liggen, is al omgelast. gebruik het niet meer want heb nu een pk blok met 2 gaten onder het v50 frame hangen :)

groetjes, Cée.

Link naar reactie

Vandaag het blokje schoongemaakt.

Komt van een pk50 blijkt. V5X1M . Wel jammer vind ik zelf!

Past deze gewoon onder de special?

Groet,Karin...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

De vespa is gestraald en staat nu in de epoxy.

Is helemaal hard en plamuren was niet nodig.

1296483044-970.jpg

1296483086-30.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...