Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ambreagekabel, koppelingskabel vervangen


bardi

Aanbevolen berichten

Hallo medemensen,

Ik heb nu op twee maand tijd twee ambreagekabelkes versleten...Ik heb zo'n vermoeden dat ik er niet de

sterkste, zo dik mogelijke instak...

Kan iemand mij vertellen waar ik sterke en met maximale dikte kabels vind? (regio Antwerpen) Iemand een idee wat die maximale

dikte is? Voor alle duidelijkheid, betreft de kabel die in de gaine gaat, niet de gaine zelf...Is voor in een PX...Alvast bedankt, groetjes, Bardi

Link naar reactie

Zoals Gette al zei zou ik ook de gain vervangen want ik heb hetzelfde meegemaakt. Bij slechte montage in de fabriek is mijn kabel na 170km al gebroken tijdens een rondrit. Heb de gain tegoei gelegd tijdens de rit en een nieuwe kabel gestoken en 1 maand later was deze alweer kapot. Heb nu gain en kabel vervangen onder garantie en nu is het probleem opgelost.gr

Link naar reactie

Best ook altijd een nieuwe kabel invetten. Ik heb het ook een paar keer gehad dat ik onderweg een gebroken kabel moest vervangen en kon deze dus niet invetten en keer op keer ging de nieuwe kabel bijna direct terug stuk. Eens de nieuwe kabel ingevet was geen problemen meer mee gehad. Dat van de gain kan inderdaad ook een aandachtspunt zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...