Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe nummerplaten.


Aanbevolen berichten

leuk. De letters passen je wel :-)

en dus zonder plaathouder?

Hey Mac, merci voor het compliment ;)

Is met een zelfgemaakte plaathouder, aluminium even groot als de plaat en dan zo naar binnen tot de breedte van het spatbord en dan naar beneden. Zo zijn alle gaten weggewerkt. Gespoten in de kleur van de wesp en vastgereveteerd.

Link naar reactie

En ondertussen nog steeds geen nummerplaat ontvangen... Phfffff op service gebied zijn we weer sterk vooruit gegaan , typisch Belgisch al't maar geld in't bakje brengt dat je langer moet wachten is bijzaak :-(

Link naar reactie

Amai, ik was verschoten. Ik moest dus een nieuwe nummerplaat aanvragen omdat mijn adres gewijzigd was. Ik heb dit afgelopen donderdag aangevraagd, bleek ze vrijdag al aangekomen te zijn bij mij thuis! Jowkes, zo snel had ik het ook niet verwacht! Met nieuw inschrijvingsbewijs en alles :-)

Daarnet nummerplaathouder gaan halen bij Classic Scooter Beersel. Vriendelijke verkoper, handig systeem en niet duur :-)

Link naar reactie
Allé, vandaag de eerste van de 3 ontvangen. Nu nog op de andere 2 wachten. Dit noemt men efficientie. Wedden dat ze afzonderlijk toekomen??

Daar dient de 20€ dus voor.

En is de rest ondertussen al aangekomen ? Hier nog steeds niets gezien , nu met het zonnetje begint het echt wel te 'kriebellen' :-)

Geduld is een mooie zaak zeggen ze dan hé ...

Link naar reactie
ik ben blij dat ik mijn plaatje in de winter heb gehouden anders had ik nu ook zo ene. Nu de vespa nog vele jaren houden en dan een unieke nummerplaat :-)

Mispoes, binnen de 5 jaar rijden we allemaal met een witte plaat rond. En zullen de eerste de oudste zijn.

ALweer een verdoken vorm van extra belastingen, en das nog maar een begin! ...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb vernomen dat er een kleinere versie bestaat,hiervoor moet je eerst de papierwinkel bij je verzekeringsmakelaar klaarstomen en daarna naar de keuring( met de scoot,jawel!!!),deze mannen beslissen dan of het "gerechtvaardigd" is om een kleinere ( motoplaat!!) te verkrijgen.

Althans dit volgens mijne verzekeraar.

Link naar reactie
Er bestaat een procedure om een kleinere vierkante plaat te krijgen als de langwerpige Europese plaat niet past op het voertuig

Maar voor moto's zijn er geen kleinere versies 'die zijn zogezegd al klein'

meer info: http://www.wegcode.be/secties/mb/mb-230701/520-hs4

Deze procedure is van toepassing op 99% van de amerikaanse wagens. Zij krijgen dezelfde nummerplaat achteraan als deze van een moto.

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...