Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe nummerplaten.


Aanbevolen berichten

Als je je nummerplaat kwijtgeraakt krijg je gewoon een duplicaat met dezelfde nrs en cijfers.

In Belgie kan je zelfs, als je een nieuw voertuig aankoopt, je oude nr-plaat behouden (tot voor de verandering van de grootte van de nr-platen toch).

Staan de nr-platen in Nederland ook "naam", of zoals in Frankrijk, op "voertuig"?

Link naar reactie

Gisteren op de DIV van Kontich geweest voor de inschrijving van mijn serie 1. Binnen om 13 uur, buiten om 13 u 04. Alles OK. Nummerplaat krijg ik vandaag. Eén dag wachten en 20 euro armer.

Link naar reactie
extra gaatjes boren is verboden in de nieuwe nummerplaat.

bij auto's is dat sebiet afgekeurd en mag je een nieuwe halen

(weer 20€) bezint eer ge begint

Ook bij motorplaten? Indien dit zo is dan moeten we allemaal nog een extra plaathouder bevestigen waardoor het nog een groter gedrocht zal worden. :-(

Afkeuren zal wel niet gebeuren bij motorfietsen tenzij ze snel werk maken van die keuring voor motorfietsen...

Link naar reactie

Toegegeven, de smallere, oude nummerplaten zijn mooier... maar vroeg of laat moet iedereen er aan geloven. Dus wat maakt het uit hoe het er uit ziet als iedereen toch hetzelfde heeft. En ik denk echt dat het nog mee zal vallen als je er eenmaal aan gewend bent en niets anders meer ziet op de straten. De mensen zullen toch jaloers blijven door de schoonheid die een vespa uitstraalt... en daar zal een nummerplaat nooit iets aan kunnen veranderen!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Steven1 had ze ook op de verbinding tussen zijn valbaren kunnen monteren i.p.v.er gaatjes in te boren. Er zal zeker in deze beginperiode wel ergens een onozel agentje zijn die hierover gaat zitten zeuren.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Neen de plaat ging er juist niet tussen! vind het zo beter en wat die extra gaten betreft voorlopig doe ik het zo tot ik een inox plaathouder kan bemachtigen.

En daarbij de politie is je beste vriend toch?

Wie wil er laten maken? Die Mag er 2 extra bestellen

Link naar reactie
  • 2 weken later...

2 weken geleden heb ik ook een aanvraag binnengestuurd , de wachttijd toen was 3 tot 4 weken dus nog even geduld :-(

Al een geluk dat het weer het ook laat afweten.

De nummerplaathouder is ondertussen al wel aangekomen => http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0147731/0-4-897-2409/Nummerplaathouder-Custom-Chroom-Motor.html

Link naar reactie

met een spuitbus zwarte verf over de reclame is ook een optie, daarnet is de nieuwe eigenaar van mn px vertrokken met een nummerplaathouder van Vespashop.be (met zwart verwijderd) en nieuwe nummerplaat. Al bij al valt het formaat van plaat zeer goed mee... een inox plaatje zal misschien wel de beste oplossing zijn (dunner dan de nrplaathouder). Er moet niet geboord worden in het frame (bij px'en) om de houder te bevestigen (2 boutjes)...

Link naar reactie
Wie weet hoe lang je moet wachten vooraleer je je nummerplaat thuis bezorgt krijgt? Ben nu ongeveer een 14 dagen wachtende en nog steeds geen wagentje van B-Post gezien :(

ik heb ongeveer 3 weken moeten wachten, heb hem ook nu pas onlangs gekregen (18 januarie)

ik heb hem op mijn vespa bevestigt door een aluminium plaatje te laten uitsnijden, en dan thuis de nodige gaatjes te boren

Link naar reactie

Hey! Moet je voor de door jouw bestelde plaathouder boren of zitten er andere bevestigingstoestanden bij?

Alvast bedankt!

Chris

2 weken geleden heb ik ook een aanvraag binnengestuurd , de wachttijd toen was 3 tot 4 weken dus nog even geduld :-(

Al een geluk dat het weer het ook laat afweten.

De nummerplaathouder is ondertussen al wel aangekomen => http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0147731/0-4-897-2409/Nummerplaathouder-Custom-Chroom-Motor.html

Link naar reactie
Hey! Moet je voor de door jouw bestelde plaathouder boren of zitten er andere bevestigingstoestanden bij?

Alvast bedankt!

Chris

Er zit niets bij dus volledig naar eigen wensen , mogelijkheden vast te zetten => dus tussen valbaren , bestaande gaatjes benutten enz...

Ronny

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...