Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe nummerplaten.


Aanbevolen berichten

@Chris: Kzou just hetzelfde doen! Op mijne Primavera zou da anders helemaal geen zicht zijn hé!

Gelukkig kan ik nog met mijn gele smallframe-nummerplaat blijven rondrijden. OEF!!!

Link naar reactie

Majongenstoch dit is wel erg. (zelf rechtop is aartslelijk en je krijgt daar vroeg of laat miserie mee) Het is zoals bij veel politieke beslissingen: ze hebben er zelf geen probleem mee en missen elke voeling met de realiteit en de behoeftes. Zie ook sommige wegenwerken en aanpassingen in het verkeer, openbaar vervoer, ... . Allemaal beslist door politiekers en ambtenaren die de ganse dag achter hun bureau liggen.

Link naar reactie
Met die vijzen midden in uw plaat kunde in principe een boete krijgen, wat ik U niet toewens uiteraard... . :)

Maar hoe moet ge die dan op uwe moto/vespa anders bevestigen. Bij een PX vallen volgens mij de originele gaten buiten uw spat bord.

Link naar reactie

Ja da van die Suppo had ik ook al bedacht, maar goed en als ik da ni wil? en zijn die al in de handel?

de oude hadden wel gaten in de midden.

Link naar reactie

Tja heb je die originele gaten al eens gezien aan de buitenkant?

Die staan zo ver dat de kop van de vijs onherroepelijk op de rode rand gaan drukken.

p.s nero, 2 parkervijzen losdraaien en voila de billen eraf!

p.s Heeft er iemand zin om ook aluminium onderplaten te (laten) maken?

ik wil er alvast 1 bestellen.

Link naar reactie
Wat een verloren ruimte op die plaat zeg! En da "streepke" staat er ook voor jan lul hé !

Idd 1/3 is verloren bladvulling !

Link naar reactie

Is de plaat al voorzien van 4 standaard gaatjes? Zie witte pijl?

En wat doen de "1" daar linksboven? Is dat net als in NL dat als de plaat gejat of verloren wordt en je krijgt een nieuwe plaat, dat je dan een 2 krijgt? In NL heet dat "duplicaatcode".

Gevolg is dat er op de papieren een ander kentekennummer staat als op de kentekenplaat, wat weer tot discussies leidt bij staandehouding in andere landen...

belgenplaat.JPG

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...