Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe nummerplaten.


Aanbevolen berichten

Hebben niet, maar bij de autos kan je een langwerpige kiezen of een waarbij een deel van de karakters op een tweede lijn staan. De motoplaat is ook zo (2 lijnen). Geloof dat ze iets breder is dan 20 cm. Lijkt van maat op de duitse. Ik had het erger verwacht eerlijk gezegd.

Link naar reactie

Vandaag mijne gaan halen. Een gigantische kartonnen enveloppe ! Belachelijk... De nummerplaat op zich valt wel mee. Iets hoger dan de oude gele, en dan op de kant gelgd. Is niet té groot vind ik... Vond de geel/zwart kleurencombinatie wel mooier. ach ja...

Vanaf nu kan men ook niet meer spreken over de 'roze kaart' : het inschrijvingsbewijs is geel :)

Groeten

Tom

Link naar reactie

Neem maar eens een A4 blad en plooi dat om op 21 cm * 14 cm en houd dit dan maar eens tegen je huidige plaat, dan zie je dat echt wel een heel verschil is.

Een Vespa wordt er zeker niet mooier van. Al past dat wit met rood misschien beter bij mijn witte vespa gts 125ie ook met een vleugje rood ;)

Link naar reactie
Neem maar eens een A4 blad en plooi dat om op 21 cm * 14 cm en houd dit dan maar eens tegen je huidige plaat, dan zie je dat echt wel een heel verschil is.

zever! De nieuwe plaat is even hoog als de oude breed is en 3.5cm breder als de oude plaat hoog is :)

Valt echt wel mee. Trouwens kan de nieuwe plaat alleen maar een meerwaarde zijn op ne plastieken! Alleen qua metaal gehalte al :)

Groeten

Tom

Link naar reactie

Op een Lambretta S3 Special. Zo zie je het verschil met het vorige ontwerp. Minder hoog maar (veel) breder.

Oude:14*17,5 en nieuwe 21*14. De nieuwe is dus even hoog als de vorige breed was. Dus 2x3,5 cm breder Tom.

Ik denk dat ik ze in de lengte ga monteren. Om 'dwars' te zijn.

dscn3957_800x600.jpg

Link naar reactie

ja, vanaf 15/11/2010 krijg je voor elke wijziging een nieuwe plaat. en het kost je 20€ extra...

dus je kan beter je plaat van de ACMA behouden en voor de Bella een nieuwe aanvragen. zo kan je zo lang mogelijk de mooie geel-zwarte en vooral kleine plaat op je ACMA houden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...