Chris Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 Heeft al iemand een nieuwe nummerplaat op nieuw formaat? Foto dan aub. Ik verwacht de mijne binnenkort. Ben benieuwd. Op auto's heb ik ze al gezien. Link naar reactie
pete Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 Hebben niet, maar bij de autos kan je een langwerpige kiezen of een waarbij een deel van de karakters op een tweede lijn staan. De motoplaat is ook zo (2 lijnen). Geloof dat ze iets breder is dan 20 cm. Lijkt van maat op de duitse. Ik had het erger verwacht eerlijk gezegd. Link naar reactie
peke Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 Hier vind je een voorbeeld van de nieuwe nummerplaat: http://www.demotorsite.be/content/nieuwe-nummerplaat-verbergt-motor Ze lijkt me een pak groter dan de oude... Link naar reactie
pete Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 http://www.mag.be/web/index.php?option=com_content&view=article&id=4309:europese-nummerplaten&catid=25:politiek&Itemid=19 Link naar reactie
Gette Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 ni overdrijven, zo extreem worden ze ni... http://www.mobilit.fgov.be/data/div/ekpiepresn.pdf Link naar reactie
nero Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 Hoe groter de nummerplaat, hoe kleiner... Groetjes, nero. Link naar reactie
bv Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 een hele vergroting t.o.v. het oude. en er wordt al bijgeschreven dat het verboden is de plaat in de andere richting te monteren Link naar reactie
josse Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 iemand al een nieuwe plaat op de Vespa hangen ? foto ? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 Hoe groter de nummerplaat, hoe kleiner... ... de bougie ? ;-) Link naar reactie
Chris Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 iemand al een nieuwe plaat op de Vespa hangen ?foto ? Dank u Josse; dat was idd de vraag. Link naar reactie
Chris Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 De mijne is vandaag aangekomen. Ik was niet thuis. Kost 20 euro nu om ze met de post geleverd te krijgen. Morgen of maandag haal ik ze op. Foto's volgen. Op een Lammy en een Wesp. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 Vandaag mijne gaan halen. Een gigantische kartonnen enveloppe ! Belachelijk... De nummerplaat op zich valt wel mee. Iets hoger dan de oude gele, en dan op de kant gelgd. Is niet té groot vind ik... Vond de geel/zwart kleurencombinatie wel mooier. ach ja... Vanaf nu kan men ook niet meer spreken over de 'roze kaart' : het inschrijvingsbewijs is geel Groeten Tom Link naar reactie
ePit Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 Neem maar eens een A4 blad en plooi dat om op 21 cm * 14 cm en houd dit dan maar eens tegen je huidige plaat, dan zie je dat echt wel een heel verschil is. Een Vespa wordt er zeker niet mooier van. Al past dat wit met rood misschien beter bij mijn witte vespa gts 125ie ook met een vleugje rood Link naar reactie
nero Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 Vanaf nu kan men ook niet meer spreken over de 'roze kaart' : het inschrijvingsbewijs is geel In Wallonië spreekt men vanaf nu dan ook van "la carte curry". )) Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 Neem maar eens een A4 blad en plooi dat om op 21 cm * 14 cm en houd dit dan maar eens tegen je huidige plaat, dan zie je dat echt wel een heel verschil is. zever! De nieuwe plaat is even hoog als de oude breed is en 3.5cm breder als de oude plaat hoog is Valt echt wel mee. Trouwens kan de nieuwe plaat alleen maar een meerwaarde zijn op ne plastieken! Alleen qua metaal gehalte al Groeten Tom Link naar reactie
Chris Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2010 Op een Lambretta S3 Special. Zo zie je het verschil met het vorige ontwerp. Minder hoog maar (veel) breder. Oude:14*17,5 en nieuwe 21*14. De nieuwe is dus even hoog als de vorige breed was. Dus 2x3,5 cm breder Tom. Ik denk dat ik ze in de lengte ga monteren. Om 'dwars' te zijn. Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 november 2010 Delen Geplaatst: 29 november 2010 Da scheelt hem minstens 10km/u...) Groetjes, nero. Link naar reactie
fooraapje Geplaatst: 29 november 2010 Delen Geplaatst: 29 november 2010 weeral extra gaatjes boren! Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 30 november 2010 Delen Geplaatst: 30 november 2010 3.5cm breder als de oude plaat hoog is Link naar reactie
josse Geplaatst: 30 november 2010 Delen Geplaatst: 30 november 2010 ai, die breedte valt wel tegen. Mag je ze eigenlijk dwars hangen ? Staat daar iets van in de wegcode ? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 30 november 2010 Delen Geplaatst: 30 november 2010 en als je die nu eens in de plaats van je mudflap hangt (die is toch even breed) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 30 november 2010 Delen Geplaatst: 30 november 2010 ik heb er ook juist een aangekregen... ja, op een PX is het toch geen zicht zenne! Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 30 november 2010 Delen Geplaatst: 30 november 2010 Ik moet de plaat van de Acma overzetten naar de Zundapp. Moet ik dan ook zo een lelijk ding vragen? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 30 november 2010 Delen Geplaatst: 30 november 2010 ja, vanaf 15/11/2010 krijg je voor elke wijziging een nieuwe plaat. en het kost je 20€ extra... dus je kan beter je plaat van de ACMA behouden en voor de Bella een nieuwe aanvragen. zo kan je zo lang mogelijk de mooie geel-zwarte en vooral kleine plaat op je ACMA houden. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 30 november 2010 Delen Geplaatst: 30 november 2010 al lijkt me dit op een slim style scooter erger dan bv. op een PX Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.