Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Prijs verzekering


Cetjeee

Aanbevolen berichten

ik ben bij verschillende verzekeraars geweest en mijn conclusie is , ofwel betaal je teveel voor u vespa maar goedkoop voor u auto oftewel betaal je veel voor je auto maar goedkoop voor u vespa.

 

dus laat u niet vangen met 99 euro per jaar voor u vespa . 

 

ik ben bij axa geweest en daar was mijn auto honderd euro duurder dan argenta dus heb 2 auto's en dat is zo uit het hoofd uitgerekend 200 euro per jaar duurder dan op een ander.

 

de vespa was wel goedkoper maar is niet de moeite waard .

Link naar reactie

Tiens, zou kunnen. Wij waren nochtans naar axa overgeschakeld omwille van de goedkopere auto -en brandverzekering (deze laatste was completer ook) De vespa kwam er later bij, zonder dat de autopolis steeg... Maja, kan ook vd makelaar afhangen.

Link naar reactie

De maffia is doorgaans een organisatie die geen concurrentie toelaat.

 

 

Dat kan je moeilijk zeggen over de verzekeringen in ons land. De markt staat hier zo open voor concurrentie dat je één en dezelfde verzekeringsmaatschappij zelfs tegen zichzelf kan laten concurreren. Want elke makelaar krijgt andere kortingen, afhankelijk van hoeveel polissen hij afsluit.

 

Het is, zoals vaak, aan de consument om te bepalen welke de dure winkel is en welke de goedkope. En vervolgens zijn aankoop voor zichzelf te verantwoorden. 

 

Het zou pas maffia zijn als je de keuze niet had.

 

 

 

 

ik vind tegenwoordig dat de verzekeraar dikke mafia ' s zijn ze plunderen de mensen.

Link naar reactie

juist gevraagd bij axa voor mijn special, voor de rest alles bij hun verzekerd  en ze durven nog 220 euro vragen.

Nog eens gevraagd bij mijn agent: volgend jaar zal ik 88euro betalen voor de px in combinatie met een auto. Is basis van 75procent korting, dus zonder auto had het meer dan 300euro geweest.

Link naar reactie

De maffia is doorgaans een organisatie die geen concurrentie toelaat.

 

 

Dat kan je moeilijk zeggen over de verzekeringen in ons land. De markt staat hier zo open voor concurrentie dat je één en dezelfde verzekeringsmaatschappij zelfs tegen zichzelf kan laten concurreren. Want elke makelaar krijgt andere kortingen, afhankelijk van hoeveel polissen hij afsluit.

 

Het is, zoals vaak, aan de consument om te bepalen welke de dure winkel is en welke de goedkope. En vervolgens zijn aankoop voor zichzelf te verantwoorden. 

 

Het zou pas maffia zijn als je de keuze niet had.

mafia nam vroeger ook je geld en gaf ipv bescherming :) maffia is gelijk aan verzekering 

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 2 jaren later...

Gezien jouw leeftijd en rijervaring is dat een mooie prijs vind ik. Iedereen wil uiteraard goedkoop af zijn, aan de andere kant is een verzekering iets heel cruciaals. Er is veel concurrentie tussen de banken/verzekeraars, dus zo eens bij meerdere spelers gaan horen kan geen kwaad. Ik doe dat altijd en er zit overal toch een serieus prijsverschil op vind ik. Alvast veel veilig rijplezier.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...