Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Prijs verzekering


Cetjeee

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb nu een Vespa en wil even mededelen aan jullie hoeveel ik voor mijn verzekering betaal. Ik kom hier niet zagen over de prijs ofzo, maar wil gewoon even zeggen hoeveel het kost. (voor de mensen die het interesseert)

Ik ben 16 jaar (binnen 6 dagen) en heb een Vespa S Klasse B 50cc. Ik ben verzekerd (binnen 6 dagen dus) bij de Fortis bank en ik betaal 175 euro.

Volgens mij is dit normaal, wat denken jullie hiervan?

Mvg

Cédric

Link naar reactie

Ik blijf zeker en vast bij de Fortis hoor, mijn ouders zijn ook daar verzekerd dus ik denk niet dat we zullen veranderen. 175 euro is in feite niet veel, als je een ongeval hebt zonder verzekering of bij een slechte verzekeraar verzekerd bent, zal het alleszins meer zijn dan die 175 euro. Als je een vespa kunt kopen mag je niet klagen voor 175 euro/jaar zeker??

Alvast bedankt!

Mvg

Link naar reactie

je kan ze ook 275 euro betalen misschien ben je dan nog beter verzekerd ?

nee, alle gekheid op een stokje - een 2nd opinion vragen kan toch geen kwaad ?

Om je een concreet voorbeeld te geven: sinds ik overgestapt ben van KBC verzekeringen naar Groep Alpha met familiale verzekering, brandverzekering en 2 scooters bespaar ik € 500,00 per jaar en heb ik zelfs betere condities bij Groep Alpha.

Maar hé jij beslist. Enfin geniet maar van je vespa :-)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Het moet wel in de leeftijd van de bestuurder zitten, want ik betaal voor m'n LUI Klasse B 50cc ;-) 95 euro per jaar bij Mercator. Ik moet er wel bij vertellen dat al mijn voertuigen bij hen verzekerd zijn.

Link naar reactie

Gezien uw leeftijd vind ik het niet overdreven. Ik ben 34, bonus malus 0 met de wagen en mijn 125cc vespa van 1982 is verzekerd bij AXA voor 84,77 euro per jaar. Ook de kleine lettertjes bevatten geen addertjes onder het gras. Ik veronderstel dat ze gewoon afgaan op leeftijd en rijervaring, eigenlijk raar want ik reed vroeger nooit met de brommer of moto en heb dus EIGENLIJK weinig rijervaring! Conclusie: je bent goed gediend,

lees ook goed de kleine lettertjes op uw polis!

Succes en weinig accidentjes gewenst!

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

ik ben 40 en heb 2 autos's bm 0 zelfs 2 sterren ben laats geweest voor mijn gts 125cc te laten verzekeren bij ING  en ze hebben een prijs van 240 euro  gemaakt! 

 

wat ik best duur vond, ben naar een argenta geweest en daar was het ineens 177 euro ! mijn verzekeraar opgebeld en gezegd van hoe komt het dat ik zoveel betaal !

 

ik heb daar mijn huis lening , familale , brandverzekering , 2 auto's , bij argenta was  er een groot verschil per auto sheelde het me 115 euro per jaar en de vespa sheelde ook 70 euro en

allen met rechtsbijstand. mijn oude verzekeraar gebeld en gevraagd van hoe komt da ? :) was dik aan het zeveren ten slotte zegt hij kom langs en jij krijgt extra kortingen:)

 

ben nog niet geweest maar ik vind dat hij dan goedkoper dan argenta moet verzekeren want ik ben al in mijn hoof voor 99% weg daar.

 

trouwens bij argenta heb  ik gewoon mijn auto 's brand familale en de vespa een offerte gevraagd , laat staan als ik mijn huis lening  daar ook meeneem wie weet krijg ik nog meer korting.

 

ik vind tegenwoordig dat de verzekeraar dikke mafia ' s zijn ze plunderen de mensen.

Link naar reactie

axa moet ik eens binnenspringen , als ik nu bijvoorbeeld alleen mijn vespa bij axa laat verzekern en de rest bij een ander laat denk ik toch niet  dat ze voor 98 euro per jaar gaan verzekeren?zijn er soms mensen die alleen zijn vespa heeft laten verzekeren bij axa ? zoja wat voor prijs zonder autos dan .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...