Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Neco Abruzzi: Not done?


Steven_K

Aanbevolen berichten

2300 euro lijkt mij eerlijk gezegd veel geld voor een namaakscooter die van het succes van vespa wil profiteren.

Voor die prijs kan je toch al een mooie 2dehandse vespa kopen en ik kan je garanderen dat aan die blokjes niet snel iets aankomt ;) (mijn et4 zit nu aan 40.000km)

Link naar reactie

ok, daar wil ik je gelijk in geven maar wordt wel hier in België gemaakt, toch?

Ik zit al een tijdje te zoeken naar een 2dehands, ofwel zijn het curry's (soms moeilijk te onderscheiden) ofwel

niet wat ik zoek ofwel veel te duur... Je vind er wel maar blijft toch een risico, niet?

Zoals de Vespa op de volgende link, wel mooi maar of het een goed idee is om te kopen?

http://www.oldtimers-te-koop.be/oude-brommers-scooters/VESPA-150cc-ZWART_78516.aspx

Link naar reactie

ik zag er vorig weekend nog één rijden en dacht van ver echt dat er een oldie kwam aangereden. op dat vlak scoren ze toch redelijk denk ik. en voor die prijs, tja, wat wil je dan? als ge er zo maar wat mee rondbolt rond de kerktoren, waarom niet? :)

Link naar reactie

Deze week stond er hier in de straat ene geparkeerd.

Van ver zien ze er redelijk OK. Ik dacht eerst dat het een VNB was. Maar de afwerking is toch ondermaats. Lelijke schroeven in het midden vooraan het beeldschild, pinkers die onderaan het stuur 'bengelen'.

Ik vraag me ook af of je wisselstukken kan krijgen voor een Neco.

Link naar reactie
Voor die prijs kan je toch al een mooie 2dehandse vespa kopen en ik kan je garanderen dat aan die blokjes niet snel iets aankomt ;) (mijn et4 zit nu aan 40.000km)

zo'n Neco zou een Honda motor hebben, ook niet slecht natuurlijk

Link naar reactie
Hey,

ben eens gaan kijken op neco.be, de Neco Abruzzi 125i ziet er allesbehalve slecht uit.

2300 euro waar je voor een nieuwe Vespa al gauw 4000 euro kwijt bent!

Wat denken jullie hier van?

Of vraag je dat niet op een Vespa forum ;-)

Grtjs,

Steven

Vooral kopen, dan hebben wij wat om te lachen als jij met de rommel voorbij rijdt... ha ha ha de vraag alleen al, sufferd!

  • Haha 1
Link naar reactie

kvind dat van uitzicht zeker geen slecht brommerke en het zal wel vooruitgaan ook.

Ma tis toch wel een beke belachelijk om zo'n vraag op een vespaforum te zetten hé? :P

Ik ben er eigenlijk zeker van dat na 1 jaartje al die kappen (is geen zelfdragend frame denk ik) wat gaan loskomen à la boosterkesrommel... en dan is het uizicht ook naar de kl...

Link naar reactie

@Steven_k, ik zou toch eerder uitkijken naar the real thing,

die neco's zijn idd mooi... .. van ver voor mensen die er niet zo heel veel van kennen, nu is dat geen verwijt , ik was ook zo.

Als je al wat vespa's gezien hebt, zal je merken dat die neco's echt niet zo mooi zijn, de details , pas niet op retrolook al die knopjes enz.

Koop dan beter een recente vespa, of doe zoals velen, koop een oudje.

Persoonlijk vind ik die neco's weggegooid geld, een klant van mij heeft er enen en wil die nu snel van de hand doen. Benieuwd hoeveel en hoelang dat gaat duren.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik zal je zeggen ik was in sept vertrokken om ofwel zo'n neco of een vespa 125s te kopen,

En ben buiten gekomen met een lml, ik wist toen niet dat ze de px terug maakten anders had het een px geweest. Geloof me een neco is mooi van ver, alles plastic en een digitale km teller... ..

Grtz

Link naar reactie
  • 8 jaren later...
Op 9/10/2010 om 08:10, Christiaan zei:

Vooral kopen, dan hebben wij wat om te lachen als jij met de rommel voorbij rijdt... ha ha ha de vraag alleen al, sufferd!

Christiaan, jou antwoord is echt ongepast en beneden maats. Ga jij altijd zo om met iedereen? Ik heb die Neco Abruzzi trouwens ook gezien en ben niet voor namaak maar deze scoort toch. 

Vespa blijft veeeeel te duur mijninziens. Daar profiteert men van. 

 

Link naar reactie

De post is bijna 9 jaar oud...

Neco is plastieke brol met zwak buizenframeke en motortjes gemaakt van papier-mâché. Vér weg van blijven. En als Vespa voor jou dan toch véél te duur is: wat denk je hier dan te vinden? 

  • Haha 3
Link naar reactie

Mijn broer heeft 2 Neco's, en is daar heel tevreden over.

Qua prestaties zijn de Neco 4 takt 125 cc motoren wel niet te vergelijken met de 4 takt 125 cc's van Vespa.

Onderhoud,en wisselstukken zijn blijkbaar ook geen probleem.

Zoals Fajes zegt, zeker goed genoeg om korte ritjes mee te doen.

Link naar reactie
27 minuten geleden, vespolia zei:

Onderhoud,en wisselstukken zijn blijkbaar ook geen probleem.

Das ook nodig elke 500km...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...