Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Coopman of Xclusivebike


Cetjeee

Aanbevolen berichten

Beste

Morgen ga ik mijn vespa gaan bestellen maar ben er nog altijd niet uit waar ik hem nu moet kopen... Ik ben van Brugge en het dichtsbijzijnde zou natuurlijk coopman zijn. Ik ben al bij beiden geweest en vind ze allebei even vriendelijk, ook zijn ze allebei even duur. In de aankoop toch... Hoe zit het met onderhoud? Wie geeft het beste onderhoud? Hebben jullie ervaringen? Wat zijn de min en plus punten? Torhout is niet bij de deur, maar voor een goede dealer wil ik alles doen... Ik vind persoonlijk wél dat Xclusivebike véél ordelijker toont dan Coopman, wat niet wilt zeggen dat ze beter zijn, want ik weet het niet.

Mvg

Link naar reactie

Coopman ken ik niet, maar ik heb mijn zadel - een aangepast model- in Torhout gekocht, en wat later ook nog eens een spiegel laten vervangen, en die mensen waren heel behulpzaam en vriendelijk. Hoe hun onderhoud is weet ik niet, ik woon in het A'pse, maar ge moet in Torhout eens in het atelier naar de monstermoto's gaan kijken waar ze daar aan werken. 'k peins wel dat ze er wat van kennen. Aanrader lijkt mij.

Link naar reactie

Al paar keer iets gekocht bij Xclusive bikes (nog geen scooter) en altijd goed geholpen geweest, laatst nog papieren aangevraagd voor een vespa Special en ze zijn steeds zeer vriendelijk en behulpzaam.

lijkt mij ook wel een aanrader

groetjes

Link naar reactie

Ik heb er de VESPA S 50 4-takt 4V gekocht. Ik ben 15 jaar en 11 maanden, vandaar de 50cc! Ik weet dat Torhout een eindje is van Brugge, ook voor onderhoud etc. maar ik vind gewoon dat XCLUSIVEBIKE veel professioneler en netter overkomt dan COOPMAN. Ik heb niks tegen COOPMAN, want ook van daar heb ik ook al goede commentaar gehoord. Ik heb er ook 7% aangeboden gekregen, evenveel als in Torhout bij XCLUSIVEBIKE dus.

groetjes

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...