Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
maartendg

GPS op LX125

Recommended Posts

Hey, ben hier nieuw op het forum en weet dus niet of er al iemand iets dergelijk geposted heeft.

Ik ben hier al tamelijk wat vragen tegengekomen hoe je een GPS op een Vespa kan aansluiten.

Ik heb in het handschoenenkasje een 12V stopcontact geplaatst. De aftakking gebeurt ter hoogte van het sleutelcontact.

http://picasaweb.google.be/103177409479473158998/Vespa#5522718663393436306

Ik heb het contact bovenaan geplaatst om vochtinsijpeling te voorkomen (zelfs met waterdicht stopcontact). In de klep heb ik een kleine inkeping gemaakt voor de kabel. Geen nood voor roest, tis toch plastiek.

Voor de houder zoek ik nog iets definitief, maar voorlopig heb ik gewoon de zuignap op het windscherm gezet. Voor alle zekerheid heb ik nog een touwke rond de beugel van het windscherm gebonden. Het hangt er nu al een 4-tal maanden aan, zonder los te komen. Zelfs op de kasseien van de Gentse binnenstad...

http://picasaweb.google.be/103177409479473158998/Vespa#5522718678540896770

Groeten

is toch perfect zo

Ik heb die van mij op de spiegel gemonteerd, is wel een GTS, ik weet dus niet of dat kan op de spiegel van een LX

Bij mijn GPS kwam een montage set (RAM-Mount) maar ik denk dat je die ook appart kan kopen.

groeten

han

ik merk er toch geen verschil in :) het onderste gedeelte waar ge uw sleutel van 17 op zet kunde erafhalen en spiegels zijn tussen beide modellen verwisselbaar

toevallig foto's gemaakt van toen ge bezig waart met die 12v stekker te plaatsen? hoe ge de aftakking maakte en dergelijke? vind er alleen van op ne gts

toevallig foto's gemaakt van toen ge bezig waart met die 12v stekker te plaatsen? hoe ge de aftakking maakte en dergelijke? vind er alleen van op ne gts