Ga naar inhoud
Vespaforum.be

motorverzekering bij kbc


sus

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,mijn vriendin heeft een vespa lx 150 gekocht en wil deze laten verzekeren bij KBC waar zij ook met haar auto verzekerd is.

De prijs hiervoor zou 225 euro bedragen,is dit een normale prijs voor een vrouw van 47 met rijbewijs van in 86 en in bonus malus nul.

Mij lijkt dit nogal veel daar ik voor een GTV 250 slechts 170 moet betalen.

groeten

sus

Link naar reactie

ik kreeg ooit hetzelfde verhaal van KBC

fu*ck KBC, de afzetters

ben nu bij Groep Alpha met al mijn verzekeringen (2 scooters, woning en familiale) en om je een idee te geven, nu bespaar ik zo'n € 500,00 op jaarbasis in vergelijking met KBC

dus je weet wat te doen ;-)

Link naar reactie
KBC is bij de duurste verzekeraars in België, daarenboven hebben ze een zéér teleurstellende service bij gebeurlijk ongeval.

Met dat laatste ben ik echter niet akkoord. Ik heb ooit waterschade gehad in de kelder en dat hebben ze toen perfect en snel afgehandeld.

Link naar reactie

Het is wikken en wegen. IK was ook met al mijn auto's en moto's verzekerd bij Ethias. Nu ben ik met één wagen en al mijn vespa's naar Groep Alpha overgestapt omdat ze voor de vespa's en zelfs voor de wagen goedkoper zijn dan Ethias. Met mijn moto en mijn Amerikaan ben ik nog steeds bij Ethias omdat er niemand kan tippen aan hun premie voor deze Van.

De service is bij Groep Alpha super !!!!! Na mijn ongeval in april hebben ze mij heel goed geholpen.

Link naar reactie

ben daarstraks met vriendin naar Groep Alpha geweest.De lx150ie daar verzekerd voor 122 euro.De verzekering auto Suzuki Vitara ook over laten nemen,deze was ook 200 euro goedkoper voor een full omnium met als verschil bij KBC franchise van 250 euro en bij alpha 0 euro.Volgend jaar ook mijn Vespa GTV 250 voor 56 euro wat dan ook nog eens 120 euro bespaard is dus in totaal 420 euro.

Hierbij bedankt allen voor de goede raad .

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vandaag bij de Fortis BNP geweest, had daar al een autoverzekering (Volvo c30 1800cc)

(€400 - bonusmalus 00 - 52 jaar)

Heb daar bedongen, een Vespa 125 cc verzekering voor €133.48, kan 6 maandelijks betalen.

Elk geval is anders, zien de bomen niet meer doort bos.

Grtz marc

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...