les Geplaatst: 6 september 2010 Delen Geplaatst: 6 september 2010 Bruneeto, volledige motor uit elkaar halen, vice versa + afstellen is geen probleem, dus een bougie vervangen is 2X niks voor mij maar heb ik als zelfstandige weinig tot geen tijd(7 op 7 open)+ het feit dat mijn dealer geen bougies meer had en ik ze 'normaal' morgen pas kan gaan oppikken... zelf vervangen ga ik wel doen, is maar 2 min werk. en ik heb mijn uitlaat een dikke 2 maanden geleden via Arthur geregeld en toen zou dat 'probleem' al opgelost moeten zijn. ik heb iig de 'nieuwe' versie van deze uitlaat want ik heb een lange flens van de uitlaat naar het spruitstuk maar desondanks paste de beugel voor geen meter. misschien heb jij een V.2 versie ? Link naar reactie
gaaaz Geplaatst: 12 september 2010 Delen Geplaatst: 12 september 2010 ik had graag vernomen waar ik een GPR uitlaat kan bestellen. Link naar reactie
les Geplaatst: 12 september 2010 Delen Geplaatst: 12 september 2010 alstu : info@motolegends.com Arthur zal het wel regelen als je een mailtje in het Engels stuurt... Link naar reactie
DanTHeMAN Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Nu is mijn vraag. Buiten het geluid, heeft het ergens nog voordelen? rappere respons? meer vermogen? en hoe zit het met verbruik? groetjes D. Link naar reactie
les Geplaatst: 14 september 2010 Delen Geplaatst: 14 september 2010 jep meer respons, iets meer vermogen en ik rij nu 20-30km meer voor ik op reserve val.(ondanks ik meer gas geef qua acceleratie want dat geluid is verslavend !) Link naar reactie
GTES125 Geplaatst: 14 september 2010 Delen Geplaatst: 14 september 2010 Op een 300i.e. maakt het allemaal niet zoveel verschil. Topsnelheid wordt misschien iets sneller gehaald en bedraagt nu 145km/u op de teller (de "toerentalbegrenzer" grijpt nu ook veel vaker in). Het geluid is inderdaad "verslavend". Bij constante topsnelheid is het zelfs iets te veel van het goede; dan "ploft" de uitlaat beduidend meer wat op zich ook niet ideaal is. Link naar reactie
bruneeto Geplaatst: 15 september 2010 Delen Geplaatst: 15 september 2010 Hey LES, Ikzelf heb een standaard uitlaat, mssn, als deze roest vertoont, dat ik wel overschakel op een carbon look GPR :-) Zou wel mooi staan onder de rode wesp Link naar reactie
les Geplaatst: 15 september 2010 Delen Geplaatst: 15 september 2010 als je de standaard uitlaat goed inspuit met WD40 van tijd tot tijd dan gaat hij langer mee als de wesp zelf ;-) ..een gouden tip uit mijn boek vol ervaringen na 14j scooterrijden, ik heb maw nog nooit een verroeste uitlaat gehad, daarentegen een klantenkaart bij de auto5 voor buskes WD40 dus wél... ;-P Link naar reactie
bruneeto Geplaatst: 15 september 2010 Delen Geplaatst: 15 september 2010 goeien tip Link naar reactie
peetse Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 hoe is die gpr na enkele maanden rijden? 't schijnt dat ze rap scheuren? is dat nu waar of niet? Link naar reactie
les Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 ik heb er een 2000km mee gereden en de laatste keer dat ik nog hbe kunnen rijden was toch nog alles in orde ;-) Link naar reactie
Jimmyjazz Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 donderdag deze gezien en gehoord , http://www.distripart.be/nl/product_detail/4072/ixil_aprilia_sportcity_300_0910_oval_inox.html prachtig Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.