Ga naar inhoud
Vespaforum.be

G.P.R uitlaat staat erop (foto)


kitter

Aanbevolen berichten

Bruneeto, volledige motor uit elkaar halen, vice versa + afstellen is geen probleem, dus een bougie vervangen is 2X niks voor mij maar heb ik als zelfstandige weinig tot geen tijd(7 op 7 open)+ het feit dat mijn dealer geen bougies meer had en ik ze 'normaal' morgen pas kan gaan oppikken...

zelf vervangen ga ik wel doen, is maar 2 min werk.

en ik heb mijn uitlaat een dikke 2 maanden geleden via Arthur geregeld en toen zou dat 'probleem' al opgelost moeten zijn.

ik heb iig de 'nieuwe' versie van deze uitlaat want ik heb een lange flens van de uitlaat naar het spruitstuk maar desondanks paste de beugel voor geen meter.

misschien heb jij een V.2 versie ?

Link naar reactie

Op een 300i.e. maakt het allemaal niet zoveel verschil. Topsnelheid wordt misschien iets sneller gehaald en bedraagt nu 145km/u op de teller (de "toerentalbegrenzer" grijpt nu ook veel vaker in).

Het geluid is inderdaad "verslavend". Bij constante topsnelheid is het zelfs iets te veel van het goede; dan "ploft" de uitlaat beduidend meer wat op zich ook niet ideaal is.

Link naar reactie

als je de standaard uitlaat goed inspuit met WD40 van tijd tot tijd dan gaat hij langer mee als de wesp zelf ;-)

..een gouden tip uit mijn boek vol ervaringen na 14j scooterrijden, ik heb maw nog nooit een verroeste uitlaat gehad, daarentegen een klantenkaart bij de auto5 voor buskes WD40 dus wél... ;-P

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...