Ga naar inhoud
Vespaforum.be

G.P.R uitlaat staat erop (foto)


kitter

Aanbevolen berichten

Ik heb zopas een gpr uitlaat gekocht in de uk (e-bay) en wil m erop leggen,is er iemand die er een truukje kent om het allemaal vlot te versleutelen of moet ik m beter laten plaatsen bij het eerste onderhoud bij de dealer ?

oja,tis voor ne 300 super... ...

Link naar reactie

Wat is kostprijs van zo'n GPR uitlaat? Moet de injectie aangepast worden of staat deze ruim genoeg? Buiten het afkoppelen van de accu, moet je nog iets anders doen om de boordcomputer te resetten en wat is het nut daarvan? Mvg

Link naar reactie

de batteij word ofgekoppeld om de injectie computer te resetten, deze 'leert' zichzelf in tijdens de eerste kilometers.

na verandering van iets wat de motor gte maken heeft, in dit geval een uitlaat moet ge uw computer resetten anders kan het zijn dat die te arm en slecht gaat lopen.

ik vind dat wel een dikke uitlaat, ik was van plan een leo onder mijn 125 I.E. te duwen maar nu ik die GPR heb gezien, amai, ferm ding !

maar die hebben ze blijkbaar niet voor de 125cc?

dat is gek want de leo is goed voor de 125, 250 én 300cc...

Link naar reactie
Ik hoop voor u dat het vlotter gaat dan dat ik gelezen heb op andere forums. Bevestigingsgaten die nie overeenkomen, opening einddemper die niet overeenkomt met de bijgeleverd pijp ...

ik ben eens benieuwd naar foto's ...

'normaal' is dat probleem nu opgelost, dat was naar het schijnt het nadeel van de eerste batch...

ik heb rechtstreeks contact gehad met de engelse invoerder en hij zei dat alles er zo zonder aanpassen onder moet gaan aangezien de tegenhanger met name Leovinci 4road ook op de 300, 250 én 125 I.E. past zou deze GPR uitlaat ook zonder boe of bah op de 125 moeten gaan.

Link naar reactie

Ik bestel een Aluminium voor op de SS 300,Vind hem echt gaaf...

Link naar reactie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,hij staat er geweldig op :-)

En wat een klank... . de db killer zit er zelfs nog in,krijg 1 vijs niet los (zit nu kruipolie op)

Maaaaaaaaaaaaar,paste dan toch niet zoals ik eerder aangaf... ...:-(

Helemaal niet zelfs,de dealer heeft de beugel moeten doorslijpen en langer moeten maken en andere gaten moeten boren.

Jonge,jonge... 3.5 u werk geweest voor alleen de uitlaat perfect te monteren.

Ik moet zeggen "petje af" voor Schraeyen uit Leopoldsburg,deze maakten er helemaal geen probleem van en paste alles aan zoals het er nu op staat.

Als er een,een pluim verdiend dan zijn zij het wel ;-)

Ik denk dat er bij vele dealers dit niet was gebeurd,gewoon terug in de doos en over de toonbank "past niet meneer de klant"

Ik ben echt superblij dat ik daar klant ben,al moet ik er 35 km voor rijden.

Beetje reclame mag wel als het goed is hé...

Foto volgt nog... ...

Maar een goede raad,laat die uitlaat door een specialist plaatsen !!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

die van mij gaat er deze week ook nog onder hangen, heb hem daarstraks bij classicscooters binnen gebracht en normaal heb ik hem deze week wel terug :-) (en nee het ligt aan mij, ik heb niet zoveel tijd om hem op te halen)

Link naar reactie

Ik heb ook een GTS 300ie super sinds een drietal weken. Een zwarte.

Gekocht bij Moto's Vrancken in Rillaar bij Aarshot.

Heb momenteel geen accessoires op mijn Wesp geplaatst maar zal spoedig een bakje met rugsteun erop plaatsen.

Ik zou tevens graag de chroomvalbaren achteraan willen plaatsen.

Foto's heb ik nog niet maar zal spoedig één plaatsen.

Heb ondertussen een kleine 500 km gereden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...