Ga naar inhoud
Vespaforum.be

goe bezig


renoretro

Aanbevolen berichten

Ga eens naar:

http://www.vespas.be/index%20total.htm

klik dan op allerei en vervolgens op die stripping en paint van die zogenaamde VBA.

Let ook eens naar de snuit waar soms een haakje hang onder het zadel.

Ik dacht dat een VBA geen profielen had in de zijflanken en spatbord.

En volgens mij heeft een originele VBA een rond achterwerk aan de nummerplaat.

De motor is ook niet origineel.

De voetrem????? van een 50cc? of zoiets

Ik vraag me af waar die gasten infeite mee bezig zijn.

Ik denk dat ze het daar niet te warm hebben ook,dat komt er van als je veel naar warme asiacountries gaat om vespa's en dan terug in belgie,brrr

Er staan ook nog foto's op van de beurs in antwerpen.

Vgr nico en veel kijk en lacht plezier.

Bericht bewerkt (18.03.2005 | 20:53)

Link naar reactie

Als we het adres weten kunnen we messchien eens een rit organiseren en naar daar een kijkje nemen.

Vgr nico

Dit zou ik wel eens willen,hopelijk is het niet in fucking asia.(niets op te merken aan de asian people hé)

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Kheb die ooit eens gemaild toen ik op zoek was naar een motor voor men pk50xl, ze hadden nog een frame liggen, doorgeroest en zonder slijkvanger vooraan. De motor die daar in zat was nog in heel goeie staat zeiden ze, de cilinder, koppeling en remtrommel waren wel zoek.

Voor de kleine prijs van !€450! mocht ik al dat moois zo komen halen.

Heb hen vriendelijk teruggemaild dat ik dan wel even verder zou zoeken...

P.S. Bij het bezoeken van de website: Let vooral ook op de Hi-tech apperatuur die ze gebruiken voor de herstellingen (de oscilloscoop op de voorgrond); daaraan herken je de echte liefhebber. Zo'n apparaat is trouwens een onmisbaar instrument voor allerhande reparatie's aan de Vespa. Ik denk maar aan het oppompen van banden, het afstellen van de carbu of het vervangen van een versnellingskabeltje.

Echte professionals, dat zie je zo.

Link naar reactie

maat van mij is daar vorige week geweest en ... ..

een beetje spuitplamuur en rubberlapke en wat epoxie dat was het wondermiddel

dan spuiien terwijl ge uw sigaretje uitdrukt en voila das er weeral ene van 2500 €

echt ongelooflijk schoon van ver maar ver van schoon

dave

om te lachen en te huilen als ge daar een bezoekje brengt

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

ej hannah :D hoe ist? (ik ken hannah ook buiten het forum)

en die vespas, kweni, kvond da ook maar raar manne, ik heb 6 jaar in die straat gewoond é, en ik wist zelfs ni da die daar waren, das een gewoon huis en in die garage en vanachter in een of andere paardenstal staan die vespa's dan.

ook allesbehalve vriendelijk...

Link naar reactie
tegen mij zijn die altijd heel vriendelijk. daar kan ik zeker ni over klagen :) maar carlos, gij wou mijn vespa toch ook eerst kopen eh? nu da ik alles hier lees, begin ik schrik te krijgen da de mijne geen echte is, wa denkt gij?

post eens een fotoke

en we zullen het u meteen vertellen Fraulein Blümberg...

(sowieso is die kans dat het Indische is zeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein gezien het om een 50cc gaat)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...