Ga naar inhoud
Vespaforum.be

andere hobby's ??


les

Aanbevolen berichten

zijn er nog mensen die andere hobby's hebben behalve vespa rijden/sleutelen ?

ikzelf heb 12j met rc auto's gereden(ook competitie) en dat van schaal 1/6 tem 1/36 van nitro tot 2takt tot electro...

sinds kort ben ik over gestapt op helicopters vanwege de hoge moeilijkheidsgraad en nu op dit moment heb ik buiten mijn wesp nog 2 Rc helicopters van 1m doorsnee en 1.36m doorsnee voor kunstvlucht oftewel "3D" genaamd.

dus op een mooie dag kan je mij ofwel tegen komen op de wesp of ergens op een mooi groot veld met wat vrienden om elkaar onze nieuwe kunstjes te tonen :-)

Link naar reactie
of ergens op een mooi groot veld met wat vrienden om elkaar onze nieuwe kunstjes te tonen :-)

?

Link naar reactie
voor mij is mijne scooter geen hobby , maar ne "way off life".

tis ne way of life Quickie;)

Link naar reactie

haha lollige mensen hier.

oldtimers ? daar ben ik ook gek op en in de de beemer reeks is de E30 2.3 M3 toch mijn allergrootste favoriet !

zelfs een nog véél grotere favoriet dan de E46 M3 V8 !

die E30 was tenminste nog een échte auto !! :-)

en voor de geintereseerden is dit wat ik bedoel met 'kunstjes op het veld' :

dit is natuurlijk één van de beste piloten ter wereld, hij zit continu met zijn blades in het gras(het extreemte wat er bestaat maw)en deze 'vliegstijl' heet "smackdown"...

ps voor mij gaat die 'scooter hobby' nog een héél pak verder, de enigste reden waarom ik uiteindelijk dik 10j terug voor mijn autorijbewijs ben gegaan is door de druk van mijn ouders, vriendin enz.

als het aan mij lag reed ik nu nog altijd alleen maar scooter/motor...

...idd een way of life dus ;-)

Link naar reactie
Ik heb nog oude VW's (Split, T3 bus, T3 Doka, Scirocco).

Foto van de Splitbus in restauratie vind je op; http://www.splitbusregister.be/1966.htm helemaal vanonder.

@LES: ter info; E30 M3 was idd 2,3L maar de E46 M3 was een 3,2L 6-cil in lijn en de E90 is een V8

Grtz,Tom

manman, die buskes zijn ook te gek voor woorden, als het hier in de buurt VW meeting is dan kijk ik mijn ogen uit.

ferm hoe jullie restaurateurs die wrakken zo opknappen, dikke respect !

en idd de V8 is officieël de E90 genoemd, mooie auto met veel power maar met half het karakter als de almachtige E30 M3 ;-)

(en dat komt dan uit de mond van een audi freak, lol)

Link naar reactie
Muziek,voetbal,slapen,drugs,zuipen,naar t'nieuws kijken,Erix ambeteren,flikken haten,kakken,lezen,eten,komen eten,gaan eten,gitaar proberen te spelen en lullen.

hah, dat ken ik van ergens... ;)

Link naar reactie

Ik heb 10 jaar lang met een in België (Vorst, vroeger Citroën nu VW) gebouwde ID 19B uit 1969 rondgereden.

Als ik terug de plaats heb om er één weg te zetten, schaf ik mij direct terug een ID/DS aan.

C'est la reine de la route.

Link naar reactie
Muziek,voetbal,slapen,drugs,zuipen,naar t'nieuws kijken,Erix ambeteren,flikken haten,kakken,lezen,eten,komen eten,gaan eten,gitaar proberen te spelen en lullen.

snurken deed jij toch ook, had ik ergens gelezen op dit hobbyforum ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...