Ga naar inhoud
Vespaforum.be

voor vering GTS niet voldoende ?


les

Aanbevolen berichten

heeft er nog iemand opgemerkt dat de voorste vering op een GTS serieus onder het gemiddelde ligt ?

ik heb daarstraks een ritje gemaakt van dik over de 100km(toer rond limburg)en verschillende keren het gevoel gehad dat de ophanging het zwaar heeft.

hij is naar mijn gevoel véél te soepel...

kan daar iets aan gedaan worden btw ?

Link naar reactie
Ik heb de 125 i.e. en ik vind de voorvering zeker niet ondermaats.

Heb er nu ongeveer een 2000km mee gereden en nog geen klachten over gehad.

Grtz.

ik heb ook de I.E. maar ik heb gemerkt dat hij rap dichtslaat, drempels zijn ook een avontuur om over te rijden...

ik heb nu iets meer als 1600km btw.

Link naar reactie

hij ligt harder maar zeker niet slechter.

op een vlak stuk vind ik hem goed op de vering staan, achter wel op het hardst.

maar een motorscooter zoals de beverly heeft wel een veel betere voorvering naar mijn meening.

ik neem mijn drempels toch redelijk door, en ondervind geen last.

grtz

Link naar reactie

de achtervering is ruim voldoende, bij mij op stand 3 vind ik hem goed maar ik rij al sinds mijn 14de op alles wat 2 wielen heeft en de vespa vind ik toch van de scooters degene die het minst presteert vooraan.

redelijk comfortabel is hij wel vooraan maar zoals ik zeg, gaat het wegdek van kwaad naar erger dan kan hij toch niet meer volgen.

zou er een alternatief bestaan als voorophanging ?

Link naar reactie
bitubo

achja, da herinner ik nog van vroeger op de zipkes, was wel ferm materiaal ja...

dus ik snel even gaan zoeken bij easyparts en inderdaad leverbaar voor de GTS, alleen één nadeelke...

hij kost 190€ :-o

Link naar reactie

idd zéér schoon, ik heb hem op mijn bestellijst staan en nu ga ik navragen of dat iets afdoet van mijn garantie als ik zo'n veer plaats.

als mijn garantie niet 'aangetast' word dan staat er zsm zo'n veerke op, lekker volledig instelbaar zoals het hoort ! :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...